کد خبر: ۹۶۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۹۵
امین بانی خواننده موسیقی پاپ و محمدرضا علیمردانی گوینده و بازیگر که طی سال‌های اخیر در عرصه خوانندگی هم فعالیت دارد، به زودی کنسرتی را به میزبانی برج میلاد تهران برگزار می‌کنند.

قرار یک خواننده و یک بازیگر برای برگزاری کنسرت مشترکبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر :امین بانی خواننده موسیقی پاپ و محمدرضا علیمردانی گوینده و بازیگر که طی سال‌های اخیر در عرصه خوانندگی هم فعالیت دارد، به زودی کنسرتی را به میزبانی برج میلاد تهران برگزار می‌کنند.

کنسرت مشترک امین بانی و محمدرضا علیمردانی روز شنبه نهم دی به میزبانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران پیش‌روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

امین بانی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ ایران است که پس ازخوانش اثری در مجموعه داستانی «شهرزاد» حسن فتحی به مخاطبان معرفی شد و پس از آن بود که به واسطه صدای متفاوتی که در این عرصه داشت در پروژه‌ها و اجراهای زنده دیگری نیز حضور پیدا کرد.

وی اسفند سال ۱۴۰۰ بود که اولین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار و پس از آن نیز علاوه بر تولید چند تک‌آهنگ فعالیت‌های موسیقایی خود را ادامه داد. این در حالی بود که برگزاری چند کنسرت دیگر در برج میلاد تهران و تالار وحدت به رهبری امیر توسلی آهنگساز مطرح سینما و تلویزیون ادامه‌دهنده فعالیت‌های این خواننده موسیقی پاپ ایران بود.

بانی چندی پیش بود که در ادامه تجربه‌های موسیقایی‌اش قطعه «جاندار» را با محمدرضا علیمردانی منتشر کرد؛ قطعه‌ای که به نوعی سرآغاز فعالیت این ۲ هنرمند در عرصه موسیقی بود که در نهایت منجر به برگزاری کنسرت مشترکی در برج میلاد تهران شده است.

محمدرضا علیمردانی گوینده، بازیگر و مجری شناخته شده‌ای که طی سال‌های اخیر حضور فعالی در این عرصه‌ها داشته، شهریور سال ۱۳۹۸ بود که با انتشار آلبوم «به من فرار کن» خود را به عنوان یک خواننده نیز معرفی کرد. شرایطی که منجر به تولید چند موسیقی تیتراژ برای مجموعه «چهل تیکه» که خود مجری آن بود شد و حتی شرایطی را هم برای تولید چند اثر در تعدادی سریال تلویزیونی ایجاد کرد.

آلبوم «به من فرار کن» هم شامل دوازده آهنگ باکلام در سبک پاپ است. در قطعات از سروده‌های چندین ترانه‌سرا از جمله روزبه بمانی، حامد عسکری و حسین غیاثی بهره گرفته شده است. فرزین قره‌گزلو و امیر توسلی اکثر قطعات را آهنگسازی کرده‌اند و از نوازندگان می‌توان به میلاد نودست، میلاد عدل و نگار اعزاری اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: