کد خبر: ۹۶۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۸۳
آن روزها به هیچ عنوان شرایط راحتی نداشتیم. به عنوان مثال برخی بازیگران می‌گفتند که چگونه در یک صحنه فیلم سینمایی، بازیگر زن با روسری بخوابد.

ناگفته‌های پروانه معصومی از پشت صحنه یک فیلم/ به من گفتند که این سکانس باید بدون حجاب انجام شودبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران:آن روزها به هیچ عنوان شرایط راحتی نداشتیم. به عنوان مثال برخی بازیگران می‌گفتند که چگونه در یک صحنه فیلم سینمایی، بازیگر زن با روسری بخوابد.

پروانه معصومی بازیگر برنده سیمرغ در سال ۶۳ به بیان خاطره‌ای از فیلم سینمایی «گل های داودی» پرداخت: یکی از سکانس‌های فیلم در نیمه شبی اتفاق می افتاد که من باید از خواب بیدار می‌شدم و ناگهان به سمت فرزندم می‌رفتم.

قبل از فیلمبرداری به من گفته شد که این سکانس باید بدون حجاب انجام شود، به دلیل اینکه در خانه و در نیمه شب بود. من با این موضوع مخالفت کردم؛ چون اعتقاد داشتم که باید تحت هر شرایطی در سینما حجاب خودم را حفظ کنم.

آن روزها به هیچ عنوان شرایط راحتی نداشتیم. به عنوان مثال برخی بازیگران می‌گفتند که چگونه در یک صحنه فیلم سینمایی، بازیگر زن با روسری بخوابد. اما همیشه اعتقاد من این بود که ما باید از اصول پیروی کنیم. اصل یک فیلم و داستان آن مهم است و این موضوعات را باید طبق قوانین رایج در جمهوری اسلامی رعایت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: