کد خبر: ۹۶۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۵
صندوق جهانی سینما در جشنواره برلین با اعلام فهرست ۱۴ پروژه مورد حمایت خود از فیلم ایرانی که قرار است سرمایه گذار آن باشد نام برد.

جشنواره برلین سرمایه‌گذار این فیلم ایرانی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین :صندوق جهانی سینما در جشنواره برلین با اعلام فهرست ۱۴ پروژه مورد حمایت خود از فیلم ایرانی که قرار است سرمایه گذار آن باشد نام برد.

صندوق جهانی سینمای برلیناله (WCF) قرار است در مجموع ۳۶۰ هزار یورو بودجه برای ۱۴ پروژه بین المللی فراهم کند. این صندوق در آخرین دور بودجه خود، بودجه تولید ۱۱ پروژه و کمک هزینه توزیع را برای سه فیلم تامین می‌کند.

این ۱۴ پروژه مستقل از آرژانتین، شیلی، جمهوری دموکراتیک کنگو، اکوادور، مصر، ایران، سرزمین‌های اشغالی، موزامبیک، نیجریه، جمهوری بلاروس، رواندا، سنگال و تایلند هستند.

از ایران نیز پروژه سینمایی «بومرنگ» به کارگردانی شهاب فتوحی و تهیه کنندگی مجید برزگر کمک هزینه ۳۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد. هیات داوران صندوق جهانی فیلم جشنواره برلین امسال این پروژه ها را از میان ۱۹۴ پروژه ارسالی از مجموع ۶۲ کشور انتخاب کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: