کد خبر: ۹۶۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۶۲
پرسپولیس امروز یک بازی حساس و تعیین‌کننده مقابل النصر عربستان دارد.

رونالدو در ۳۸ سالگی هم ابرستاره است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی: پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ امروز در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان النصر عربستان خواهد بود. این دیدار با توجه به شرایط جدول از حساسیت زیادی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی برخوردار است و آن‌ها به ۳ امتیاز مسابقه نیاز جدی دارند. پرسپولیس از ۴ بازی قبلی خود ۷ امتیاز گرفته و برای صعود باید النصر ۱۲ امتیازی را در عربستان شکست دهد.

به بهانه دیدار امروز به سراغ پایان رافت، پیشکسوت تیم پرسپولیس رفتیم و با او درباره دیدار با النصر صحبت کردیم. او معتقد است اگر پرسپولیس زودتر به عربستان می‌رفت بهتر بود اما ضعف مدیریت پرسپولیس منجر به این شد که سرخپوشان نتوانند زمانی که سرمربی مدنظرش بوده به النصر بروند. پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان روی کاغذ با تیم پرستاره النصر قابل قیاس نیستند اما با وجود این، وقوع هر اتفاقی را در فوتبال امکانپذیر می‌داند. صحبت‌های رافت در ادامه آمده است:

چرا پرسپولیس نتوانست طبق خواسته سرمربی‌اش روز جمعه به عربستان برود؟

این مسأله نشان داد که زیرساخت‌های ما آماتور است، به خاطر اینکه نمی‌توانیم به هر دلیلی که هست پروازی را برای تیم‌مان، با وجود اینکه سرمربی‌مان از چند روز پیش این درخواست را داشته مهیا سازیم. من بارها گفته‌ام که باشگاه نباید با اتکا به یک اسپانسر و تنها با کمک یک مدیرعامل اداره شود اما باز هم روی مسائل اولیه به مشکل خوردیم که این یک ایراد است و با مشکل موفق شدیم پروازی را برای تیم‌مان مهیا کنیم.

اما قبیل این مشکلات کم برای پرسپولیس پیش نیامده است؟!

فوتبال هزینه‌بر است و باید برای موفقیت یک تیم هزینه کرد. باشگاه پرسپولیس در بحث نقل و انتقالات ضعیف کار کرد و از همان زمان به مشکل خورد و نتوانست امکانات لازم را در مقطعی که تیم به امکانات و شرایط خوب نیاز داشت فراهم سازد که در این بین بحث مهیا ساختن شرایط به جهت درگیر بودن پرسپولیس با دو جام آسیایی و لیگ قهرمانان که برای تیم ضروری بود، مهیا نشد.

رونالدو در ۳۸ سالگی هم ابرستاره است!

در رابطه با شرایط فنی تیم النصر، رویارویی مقابل این تیم را برای پرسپولیس چگونه ارزیابی می‌کنید؟

النصر تیم فوق‌العاده‌ای است که ورزشگاهی بسیار خوب با هواداران حرفه‌ای دارد و از بازیکنان بسیار باکیفیتی بهره می‌برد. این تیم بازیکنان بزرگی مانند رونالدو و تالیسکا و چند مهره دیگر را دارد که در این بین من هنوز رونالدو را در سن ۳۸ سالگی یک ابرستاره می‌دانم؛ بازیکنی که در آخرین بازی تیمش دو گل بسیار خوب زد و نقش بسزایی در پیروزی سه بر صفر تیمش داشت. حریف پرسپولیس کاملاً حرفه‌ای است و سه روز در میان بازی می‌کند و از آمادگی بالایی برخوردار است اما این تیم شاید از آنجا که سه روز بعد از بازی مقابل پرسپولیس باید با الهلال بازی کند این امکان وجود دارد که به چند بازیکن خیلی بزرگش استراحت بدهد اما در هر صورت از آنجا که بازیکنان خوب متعددی دارد از این‌رو باز هم مقابل پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت، ضمن اینکه همان موضوع هر سه روز بازی کردن موجب می‌شود آنها کاملاً آماده به مصاف پرسپولیس بیایند، در حالی که بازی‌های پرسپولیس تعطیل شده و این تیم به دلیل تعطیلات فیفادی و سایر مسائل فقط با توشه یک بازی و تساوی مقابل نساجی در سه نیمه سی دقیقه‌ای به مصاف النصر می‌رود.

جدا از موضوع مشکل پرواز فکر می‌کنید حاشیه‌های پرسپولیس چقدر کمتر شده؟

اتفاقاتی در پرسپولیس رخ داد که نباید رخ می‌داد و در واقع مدیریت شاید نگاه مساوی در پرداخت‌ها و بعضی مسائل نسبت به بازیکنان نداشت. از این رو مشکلاتی در تیم به وجود آمدکه نباید رخ می‌داد.

به نظرتان پرسپولیس در زمین النصر می‌تواند از این تیم امتیاز بگیرد؟

به نظرم پرسپولیس باید شانس بیاورد که روز، روز النصری‌ها نباشد هر چند که حتماً هواداران النصر ورزشگاه را پر کرده و از تیم‌شان برای برد حمایت خواهند کرد اما با وجود این اگر روز پرسپولیس باشد قادر است که از تیم النصر امتیاز بگیرد و در صورت برد در مقابل النصر ما می‌توانیم با پیروزی مقابل الدحیل در زمین خودمان به صعود امیدوار باشیم.

رونالدو در ۳۸ سالگی هم ابرستاره است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: