کد خبر: ۹۶۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۷
وزیر اطلاعات در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و بیان کرد: جدیدترین نمونه‌ی الگوگیری از تفکر بسیج، پیروزی مقاومت اسلامی در برابر یورش وحشیانه‌ی ۴۸ روزه‌ی صهیونیست‌های کودک‌کش به غزه است.

وزیر اطلاعات یک پیام صادر کرد+جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : وزیر اطلاعات در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و بیان کرد: جدیدترین نمونه‌ی الگوگیری از تفکر بسیج، پیروزی مقاومت اسلامی در برابر یورش وحشیانه‌ی ۴۸ روزه‌ی صهیونیست‌های کودک‌کش به غزه است.

متن پیام اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

تأسیس نهاد مقدس بسیج، با تدبیر خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، برگ زرینی از دفتر پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی است که همواره بر درخشندگی آن افزوده می‌شود. آنگونه که بحمدلله علی رغم دسیسه‌های آشکار و نهان استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب، تفکر بسیج در جهان بروز و ظهور یافته و به عنوان تنها راه رهایی، از یوغ نظام سلطه خودنمایی می‌کند.

 

به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جدیدترین نمونه‌ی الگوگیری از تفکر بسیج، پیروزی مقاومت اسلامی در برابر یورش وحشیانه‌ی ۴۸ روزه‌ی صهیونیست‌های کودک‌کش به غزه می‌باشد که فتح‌الفتوحی دیگر را برای ساکنان تحت اشغال فلسطین و آزادگان جهان رقم زد و خروش ملّت‌های آزادی‌خواه جهان به طرفداری از ملّت مظلوم فلسطین، علی‌رغم ممانعت‌های دشمن تمامی تبلیغات دروغین حامیان رژیم صهیونیستی متجاوز و کودک‌کش را برآب نمود.

هفته پر برکت بسیج، یادآور جانفشانی در دوران پر افتخار دفاع مقدس، مدافعین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) و خنثی نمودن توطئه‌های دشمن ساخته، با حضور بسیجیان دلاور و به عنوان نماد امنیت مردم پایه، هوشیاری مردم عزیز و دوشادوش نیروهای جان بر کف امنیتی و انتظامی در کنار خدمات شایان بسیج سازندگی در اقصی نقاط میهن عزیزمان می‌باشد.

با درود به روان پاک امام عظیم‌الشان (ره) و شهدای گلگون کفن بسیج، به نمایندگی از سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد و اعضای جامعه اطلاعاتی کشور، هفته‌ی افتخار آفرین بسیج را گرامی داشته و برای همه‌ی بسیجیان دلاور و ولایتمدار، توفیق تداوم خدمت خالصانه تحت فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و سرافرازی روز افزون این مخلصان را از درگاه خالق حفیظ مسئلت می‌نماییم.

سید اسماعیل خطیب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: