کد خبر: ۹۶۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۸۳
پناهیان گفت: ما مسائل مهم‌تری در کشور داریم که با ساخت ۴ تا سریال آنها هم حل می‌شود.

پناهیان: الان که حجاب دِمُده شده، خوراکش یک سریال است /احدی در جمهوری اسلامی عرضه ساخت این سریال را نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، علیرضا پناهیان در یک سخنرانی که فیلم آن در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است، می گوید: مسئله حجاب با ساخت ۲ تا سریال که یکی در ایران و دیگری در خارج از کشور تهیه شود، قابل حل است. این گفتگو ها برای جامعه ما مسخره بازی است اینها مسائل مهمی نیست که در حلشان ماندیم. من نمی دانم این همه برو بیا و بکش و دعوا برای چیست؟

وی ادامه داد: الان که نتیجه بی بندو باری در غرب خود را نشان داده و موضوع حجاب دمده شده است، الان خوراکش یک سریال است . ولی احدی در جمهوری اسلامی عرضه ساخت این سریال را ندارد. اگر داشتیم که این همه بدبختی نمی کشیدیم.

پناهیان گفت: مامسائل مهم‌تری در کشور داریم که با ساخت ۴ تا سریال آنها هم حل می‌شود. اما دعوا بر سر سر حجاب مسئله پیش و پا افتاده ای است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: