کد خبر: ۹۶۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۷
زیدآبادی خطاب به زاکانی نوشت: آقای زاکانی اما اگر واقعاً توانایی بازسازی و سازندگی جایی را دارد، اول برای ترافیک جانکاه، تراکم خفه‌کننده، آلودگی کُشنده و مستمر، مصائب اجاره‌نشینی و ...چاره ای بیندیشید.

طعنه سنگین زیدآبادی به زاکانی: اول برای ترافیک، آلودگی کشنده و افزایش کودکان در چهارراه ها چاره‌ای بیاندیش بعد لاف بازسازی غزه بزن!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی روزهای اخیر با گفتن یک جمله باردیگر حاشیه ساز شده است. او گفته است؛«بعد از این روزها معادله تغییر می‌کند و به سمتی خواهیم رفت که در بازسازی غزه مشارکت کنیم.»

این اظهارات با واکنش هایی روبرو شد و در جدیدترین اظهارنظر احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت؛

علیرضا زاکانی از آمادگی شهرداری تهران برای بازسازی غزه خبر داده است!

اگر جنگ در غزه به سرانجامی برسد، طبعاً قطر و امارات و عربستان برای بازسازی آن پول و امکانات بیشتری در اختیار دارند و بعید است نقشی برای جمهوری اسلامی در این باره در نظر بگیرند.

آقای زاکانی اما اگر واقعاً توانایی بازسازی و سازندگی جایی را دارد، اول برای ترافیک جانکاه، تراکم خفه‌کننده، آلودگی کُشنده و مستمر، مصائب اجاره‌نشینی، رشد فزایندهٔ حضور کودکان و زنان مستمند بر سر چهارراه‌ها، نابودی باغ‌ها، فرسودگی محلات، گسترش خطرناک حاشیه‌نشینی و فقر، بوی گند اطراف فرودگاه و دیگر دردهای بی‌درمان پایتختی که شهردار آن شده است، چاره‌ای بیاندیشد بعد لاف بازسازی غزه را به میان آورد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: