کد خبر: ۹۶۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
حسام الدین آشنا به اظهارات دبیر شورای اطلاع رسانی دولت رئیسی علیه روحانی واکنش نشان داد.

حسام الدین آشنا به معاون رئیسی: تحمل شنیدن پشت‌ پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس جمهوری پیشین کشورمان طی هفته ای که گذشت در جلسه دوره‌ای با وزیران و معاونانش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم درباره شرکت خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفته بود: «من به عنوان کسی که از پشت‌پرده‌ها خبر دارم، می‌دانم با خیابان مشکل ما حل نمی‌شود. قهر و خانه‌نشینی هم مساله را حل نمی‌کند. »

 

سپهر خلجی بیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به اظهارات روحانی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود؛«در حالیکه از صبح جمعه دولت خودت خبری نداری، چگونه از پشت پرده ها خبر داری؟»

این توئیت خلجی بدون پاسخ نماند و حسام‌الدین آشنا مشاور روحانی در دولت پیشین در واکنش به کنایه سپهر خلجی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به حسن روحانی نوشت؛

«آیا تحمل شنیدن پشت‌ پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟»

حسام الدین آشنا به معاون رئیسی: تحمل شنیدن پشت‌ پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: