کد خبر: ۹۶۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۹۴
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: در ضربات پنالتی بازی با مراکش روحیه پایین‌تری داشتیم.

شکوری: روحیه ما در ضربات پنالتی از مراکشی‌ها پایین‌تر بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، آرشا شکوری پس از بازگشت تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: به هرحال جام جهانی بزرگ‌ترین تورنمنت است که هر تیم و بازیکنی به حضور در آن افتخار می‌کند. این اتفاق نه برای ما بلکه برای فوتبال ایران خیلی خوب بود تا بیشتر در دنیا شناخته شویم.

وی درمورد اینکه از برتری مقابل برزیل تا شکست برابر مراکش در ضربات پنالتی چه مسیری برای این تیم طی شد، گفت: بازی‌ها واقعا فشرده بود. برزیل و انگلیس جزء بهترین‌های دنیا هستند که بازی کردن مقابل آنها خیلی سخت است. ۲ دیدار متوالی برابر آنها شرایط سختی ایجاد کرد. بازی آخر هم یک اتفاق بود و اگر کار به ضربات پنالتی نمی‌کشید، قطعا آن اتفاق تلخ نمی‌افتاد.

دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه گل خوردن در دقیقه ۹۴ بازی با مراکش چه مقدار در از بین رفتن روحیه تیم برای ضربات پنالتی تاثیر گذاشت، توضیح داد: گل خوردن دقیقه ۹۰ به خاطر خستگی و نداشتن تمرکز در دقایق آخر بود. واقعا به همه بچه‌ها فشار آمده بود و روحیه ما هم پایین‌تر آمد. مراکشی‌ها برای زدن ضربات پنالتی آماده‌تر بودند.

شکوری درمورد اینکه با توجه به حضور استعدادیاب‌های برتر فوتبال جهان در اندونزی آیا عملکرد خودش نیز تحت نظر قرار گرفت، پاسخ داد: سعی کردم بیشتر تمرکزم روی بازی‌ها باشد و پس از مسابقات به این مسائل فکر کنم. جام جهانی تورنمنت بزرگی است و سعی کردم از هرکس تجربه حضور در این بازی‌ها را داشت کمک بگیرم و استفاده کنم.

وی درمورد الگوی خودش در پست دروازه‌بانی ، گفت: سعی دارم از همه نکات خوب را یاد بگیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: