کد خبر: ۹۶۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۶
سازمان دوَل نامتحد!
۱- نزدیک به ۵۰ روز است از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه می‌گذرد. ده‌ها نشست مجمع عمومی و نیز شورای امنیت سازمان به‌اصطلاح ملل متحد برگزارشده است اما نتوانسته ، جلوی جنگ و خونریزی ، نسل‌کشی و جنایات جنگی در غزه را بگیرد.
سازمان ملل متحد یک دروغ بزرگ در سپهر سیاست جهانی و حقوق بین‌الملل است. نه «سازمانی» در کار است نه «مللی» و نه «اتحادی»!
اگر سازمان ملل متحدی در کار بود باید فورا رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یاغی و محور «شرارت» در جهان که ده‌ها قطعنامه شورای امنیت را در منع شهرسازی‌ها به سخره گرفته و زانوی خود را روی گردن ملت فلسطین نهاده و با تداوم اشغالگری مرتکب جنایات جنگی شده ، ذیل ماده ۴۱ و ۴۲ فصل هفتم منشور ملل متحد ببرد و با یک اجماع جهانی به حیات ننگین چنین رژیمی پایان می‌داد.
۲- آنچه امروز بشریت در آرایش سیاسی جهان تجربه می‌کند شکل‌گیری یک سازمان ملل متحدی است که مقر آن نه در شهر نیویورک بلکه در کف خیابان‌های کشورهای پنج قاره جهان است. ملل متحدی که فارغ از گرایش‌ سیاسی دولت‌های خود بر اساس فطرت و پاسخ به ندای وجدان خود خواهان آتش‌بس ، محاکمه سران رژیم صهیونیستی و پایان دادن به اشغالگری و ارتکاب جنایات علیه بشریت هستند.
رژیم صهیونیستی امروز ازیک‌طرف با «طوفان» یک نبرد نظامی بر اساس حق دفاع مشروع یک ملت روبه‌رو است و از طرف دیگر با یک «زلزله» سیاسی در افکار عمومی جهان ، که شبانه‌روز حکام غاصب و قصاب اشغالگران قدس را لعن و نفرین می‌کنند.
بدون شک آن «طوفان» و این «زلزله» به حیات ننگین تروریست‌های صهیونیست در قدس شریف پایان خواهد داد. اسرائیل نمی‌تواند نسبت به رفراندوم جهانی علیه مشروعیت خود ساکت باشد!
۳- مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه هوافضای سپاه خطاب به ملت‌ها فرمودند: «ملت‌ها با ادامه تجمعات و تظاهرات نگذارند مظلومیت ملت فلسطین فراموش شود.»
صدای شیون زنان و نعره کودکان بی‌دفاع زیر خروارها خانه‌های ویران و بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس بمباران‌شده از طریق «انسان رسانه‌ها» در فضای مجازی به اقصی نقاط دنیا می‌رسد. صهیونیست‌ها نمی‌توانند از طریق کتمان کردن جنایات خود و سانسور فجایعی که در غزه می‌گذرد از بیداری وجدان و آگاهی ملت‌ها فرار کنند.
مقام معظم رهبری نیز خطاب به دولت‌های اسلامی فرمودند :
- دولت‌های اسلامی حداقل به یک مدت محدود ، روابط سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.
- دولت‌های اسلامی مانع رسیدن انرژی و کالا به اسرائیل شوند.
این دو پیشنهاد برای دولت‌های اسلامی که مدعی هستند جنایات اسرائیل را محکوم کردند عملی است. چرا به آن عمل نمی‌کنند؟! دولت ترکیه ۸ میلیارد دلار با دولت نامشروع اسرائیل مبادله اقتصادی دارد. ترک‌ها ۶ میلیارد دلار صادرات به اسرائیل دارند و ۲ میلیارد دلار واردات از اسرائیل ! چرا باید آقای اردوغان که در پی احیای قدرت دولت عثمانی است چنین مراوداتی با اسرائیل داشته باشد؟ صهیونیست‌ها در جنگ اول و دوم جهانی در کشورهای سرمایه‌داری نقشه تلاشی و تجزیه دولت عثمانی را کشیدند و فراخنای وسعت حکومت ترک‌ها را به ترکیه فعلی فرو کاهیدند. چرا باید ترک‌ها به دنبال «بازیگوشی نظامی» در سوریه و آذربایجان باشند و از خطر صهیونیسم در منطقه غفلت کنند؟ چرا اردوغان به‌عنوان یک کشور بزرگ اسلامی همچنان پس از ارتکاب جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه به رفراندوم جهانی ملت‌ها علیه مشروعیت اسرائیل غاصب بی‌اعتنایی و روابط سیاسی و اقتصادی خود را با تل‌آویو حفظ می‌کند؟! دولت‌های بزرگ عربی مثل مصر ، اردن ،عربستان و ... باید در روابط خود با اسرائیل تجدیدنظر کنند و در کنار ملت‌های خود و ملت‌های جهان علیه اسرائیل بایستند. هر نوع رابطه سیاسی و اقتصادی دولت‌های جهان با اسرائیل در تأمین سوخت ماشین جنایات جنگی اسرائیل،خیانت و جنایت علیه بشریت  است. این سابقه در حافظه تاریخ ملت‌ها محو نخواهد شد.
۴- دولت‌های یمن ، سوریه ، لبنان و عراق مستقیم و غیرمستقیم وارد جنگ با جلادان و قصابان صهیونیست شده‌اند و از پشتیبانی کامل ملت‌های خود برخوردارند. دیگر دولت‌های عربی و اسلامی باید به محور مقاومت بپیوندند و به جنایت علیه بشریت در غزه پایان دهند.
نتانیاهو به تعبیر هاآرتص همانند مرده‌ای است که روی دوپا راه می‌رود. راهبرد کودک‌کشی نتانیاهو به فروپاشی و سرنگونی رژیم صهیونیستی منجر می‌شود. نباید حکام عربی و اسلامی پس‌ازاین فروپاشی و سرنگونی تازه به ملت‌های خود بپیوندند و از روابط با صهیونیست‌ها تبری بجویند. دولت و ملت یمن با توقیف کشتی رژیم صهیونیستی، اولین گام را برای اجرای ماده ۴۱ و ۴۲ فصل هفتم منشور ملل متحد برداشت. حکم این توقیف از سوی شورای امنیت «سامانه ملل متحد» در تظاهرات میلیارد نفری در ۵ قاره جهان صادرشده است و مشروعیت اجرای این حکم مستند به رأی وجدان بشریت برای پایان دادن به جنگ و خونریزی و جنایات جنگی است. دیر یا زود دولت‌ها خواهند فهمید که اسرائیل غاصب یک تهدید جدی برای صلح جهانی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: