کد خبر: ۹۶۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
کنعانی مقدم در گفتگو با نامه نیوز گفت: بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد.

قالیباف حذف می شود یا رئیسی؟ /پیش بینی درباره لیست های انتخاباتی اصولگرایانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حسین کنعانی مقدم درباره رقابت قالیباف و رئیسی با یکدیگر گفت: بعید می دانم آقای قالیباف و رئیسی بخواهند با هم رقابت حذفی کنند. هر دوی آنها به هم نیاز دارند چون دولت به مجلس و مجلس به دولت نیاز دارد. اگر هم بحثی پیش می آید و نیروهای وابسته به هر کدام از آنها دعوایی با هم در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی می کنند، بیشتر برای گرم کردن تنور رقابت اسفندماه است.

 

وی افزود: البته بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد که با سایر لیست ها به نظرم شاهد رقابت ۶ فهرست با یکدیگر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه قالیباف و رئیسی سر انتخابات مجلس به لیست واحد نمی رسند اما دنبال حذف یکدیگر هم نخواهند رفت، با اشاره به اضلاع انتخاباتی اسفندماه اظهار کرد: شورای وحدت، شورای ائتلاف، جبهه پایداری، اعتدالی ها یا همان حامیان آقای روحانی، مستقلان و اصلاح طلبان اضلاع رقابت پیش رو را تشکیل می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: