کد خبر: ۹۶۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۷
همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، فرج اله قدمی، مدیرعامل و عضو محترم هیات مدیره بانک سرمایه،در پیامی به شرح زیر این روز را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستارسالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، پرستار صبور و فرشته‌خصالِ دشت کربلا، فرصتی است برای تقدیر از زحمات انسان‌های آگاه و شریفی که در تبعیت از آن بانوی بزرگوار، و با حضور و مراقبت سبز خود، نویدبخش آرامش و بهبودی‌ برای هم نوعان رنج‌دیده خویش‌اند.

این زادروز فرخنده و نیز روز پرستار را به حضور هم‌میهنان گرامی، به‌ویژه پرستاران صبور و خستگی ناپذیر این سرزمین تبریک و شادباش عرض نموده، برای همگی این عزیزان سلامتی و توفیقات روزافزون از درگاه حق‌تعالی آرزومندم.

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: