کد خبر: ۹۶۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۲۴۲
سروش رفیعی می‌گوید تا پایان لیگ با اصحاب رسانه صحبت نخواهد کرد.

ستاره پرسپولیس خودش را ممنوع المصاحبه کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سروش رفیعی یکی از بازیکنی بود که اغلب و در بدترین روزهای پرسپولیس هم پس از بازی‌های تیمش برای صحبت با خبرنگاران در میکسدزون استادیوم‌ها می‌ایستاد و پاسخگوی سوالات بود.

حالا اما سروش رفیعی رویه متفاوتی را در پیش گرفته و می‌گوید تا پایان فصل اگر مسئله مهمی پیش بیاید از طریق صفحه خود و با انتشار ویدئو صحبت خواهد کرد.

رفیعی با انتشار یک ویدیوی طولانی، در ابتدای آن این خبر را داد: "با همه احترام به تمام اصحاب رسانه دوستان و رفیقان خوبم در تمام خبرگزاری‌ها؛ تصمیمم بر این است که از الان تا پایان لیگ اگر که نیازی باشد صحبتی در مورد بازی یا هر مسئله‌ای در موضوع کاریمون انجام بدهم، از طریق صفحه خودم این موضوع را به اشتراک می‌گذارم و دوستان هم می‌توانند طبق صحبت‌های من از آن استفاده کنند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: