کد خبر: ۹۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۱
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیئت‌های نظارت استان بر اساس استعلام‌هایی که انجام می‌شود، نظرشان را اعلام خواهند کرد.

کاندیداهای ردصلاحیت شده این خبر را حتما بخوانند /سیگنال جدید شورای نگهبان به نامزدهای انتخاباتبه گزارش خبرداغ به نقل ز صدا وسیما : سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیئت‌های نظارت استان بر اساس استعلام‌هایی که انجام می‌شود، نظرشان را اعلام خواهند کرد. 

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ممکن است نظر هیئت نظارت استان درباره یک داوطلب انتخابات مجلس، متفاوت از نظر هیئت‌های اجرایی باشد.

هادی طحان‌نظیف گفت: هیئت‌های نظارت استان بر اساس استعلام‌هایی که انجام می‌شود، نظرشان را اعلام خواهند کرد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیئت‌های نظارت استان مستقل هستند؛ این هیئت‌ها از معتمدان مردمی تشکیل شده‌اند که از طرف هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات انتخاب می‌شوند.

او گفت: ممکن است صلاحیت فردی در هیئت اجرایی تأیید یا احراز نشده باشد ولی با بررسی‌هایی که در هیئت‌های استان می‌شود، امکان تغییر نظر هست. زمان بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی ۱۵ روز بود اما زمان بررسی هیئت‌های نظارت با کسب نظر از هیئت مرکزی نظارت، ۵۰ روز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: