کد خبر: ۹۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۵۹
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقابت بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ برتر بسیار لذت بخش خواهد شد.

مورایس: رقابت بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ لذت‌بخش خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقابت بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ برتر بسیار لذت بخش خواهد شد.

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در واکنش به فوت یکی از دوستان مترجم، گفت: وقتی با چنین موضوعی نشست خبری شروع می‌شود، حس و حالی نداریم که بخواهیم درباره بازی فوتبال حرف بزنیم. آن هم کسی که می‌شناختیم و او را از دست دادیم. به هر جهت زندگی ادامه دارد و بهتر است به فوتبال بازگردیم.

*امیدوارم هواداران با صلح بیایند و با صلح از ورزشگاه بروند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: یک بازی که همه دوست دارند آن را ببیند، همه دوست دارند در آن دیدار بازی کنند، یک مسابقه پرهیجان و یک بازی قوی در لیگ برتر فوتبال ایران. انتظار داریم که بازی خوب و عادلانه‌ای داریم. هواداران بیایند و تیم‌های خودشان را تشویق کنند. می دانید که سپاهان از تعداد هوادار زیادی برخوردار است و همچنین انتظار داریم، هواداران پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند. انتظار داریم با صلح هواداران وارد ورزشگاه شوند و با صلح ورزشگاه را ترک کنند.

*رقابت بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ جذاب خواهد بود

سرمربی تیم سپاهان در خصوص اینکه خوب گل می‌زنید و جلوی تیمی بازی می‌کنید که بهترین دفاع را دارد، گفت: خیلی طبیعی است که می‌خواهیم در ابتدا گل نخوریم. باید ببینیم چگونه می‌توانیم فرمول این کار را پیدا کنیم و بازی دفاعی‌مان را بهتر کنیم. در مورد رقابت بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع نیز باید بگویم، بازی لذت بخشی خواهد شد. الان نمی‌توانم چیزی بگویم و باید این صحبت را به بعد از بازی موکول کنیم.

*قولی نمی‌دهم ولی بهترینمان را نشان می‌دهیم

مورایس ادامه داد: درباره بازی با پرسپولیس قولی نمی‌دهم، ما بهترین عملکردمان را به اجرا می‌گذاریم. هواداران هم گفتم که امیدوارم با صلح و آرامش به ورزشگاه بیایند و با صلح و آرامش ورزشگاه را ترک کنند.

*ایران مقابل برزیل گل‌های جذاب به ثمر رساند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیروزی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: بگذارید مثبت باشم. من هنوز با آکادمی مشکل دارم ولی گل‌های بازی را دیدم. گل‌های جذابی بود. جوری که موقعیت‌سازی کردند. بازی خیلی احساسی و خوبی بود. خیلی خوشحالم که 2 بازیکن از آکادمی خودمان گل زدند. این یعنی ما استعداد داریم و باید به آنها توجه کنیم و به آنها نگاه کنیم. به بازیکنان نوجوانان و افرادی که با این بچه‌ها کار می‌کنند، تبریک می‌گویم.

*در یک باشگاه ورزشی باید از تمام بازیکنان حمایت شود

مورایس گفت: در آکادمی بازیکنان خوبی داریم. برخی اوقات شاید انتظاراتمان از بازیکنان آکادمی زیاد و کم باشد. فرقی هم نمی‌کند و در تمام دنیا،‌ تیم‌ها در آکادمی بازیکنان خوبی دارند ولی به نظرم در یک باشگاه ورزشی باید از تمام بازیکنان حمایت شود. چه از طرف آکادمی،رئیس و مدیر آکادمی و چه از طرف باشگاه. باید به تمام بازیکنان احترام گذاشته شود.این به گونه‌ای است که من رفتار می‌کنم و امیدوارم آنها نیز به این شکل رفتار کنند.

وی ادامه داد: می‌خواهم خیلی واضح کنم که برایتان گنگ نباشد. من دارم نسبت به انتقادی که یک فرد از آکادمی از بازیکنانی چون نیلسون، هادی محمدی و سیاوش یزدانی کرد، واکنش نشان می‌دهم. خواستم واضح بگویم که برایتان گنگ نباشد.

*اصلا خوشحال نیستم که پرسپولیس در آسیا مساوی کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بهترین برد این باشگاه در آسیا اظهار داشت: رقابت لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا، رقابتی متفاوت است. تاثیر مستقیمی ندارد ولی غیرمستقیم می‌شود گفت خوشحالیم که 9 گل زدیم و 9 گل زدن در هیچ رقابتی، کار ساده‌ای نیست. اصلا هم خوشحال نیستم که پرسپولیس در آسیا یک بر یک کرد زیرا پرسپولیس در آسیا نماینده ایران است.ما باید همه با هم، هر کاری که ممکن است انجام دهیم. وقتی بحث، بحث یک بازی بین‌المللی می‌شود باید از نماینده ایران حمایت کنیم زیرا ما ایرانیم. همانطور که از تیم ملی زیر 17 سال ایران حمایت می‌کنیم. همین کار را باید برای نساجی، سپاهان و پرسپولیس انجام دهیم. خداراشکر یک ملاقاتی قبل از بازی با آلمالیق با رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم. گفتند که حمایت می‌کنیم و ممنونم از فدراسیون فوتبال ایران که اینگونه رفتار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: