کد خبر: ۹۶۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید: ۱۳۳
انیمیشن کوتاه «ققنوس» به کارگردانی مونا شمس (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) به بخش مسابقه جشنواره ظهور لوسیتانیا در لهستان راه یافت.

«ققنوس» مسافر لهستان شدبه گزارش خبرداغ به نقل  از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن «ققنوس» راجع به معنای مهاجرت و ترک وطن است که با ایده استفاده از صدای واقعی مهاجران ایرانی در سراسر دنیا ساخته شده است.

«ققنوس» که امسال در جشنواره‌های مختلف حضور داشته، به تازگی به بخش مسابقه اصلی بین الملل بهترین فیلم حرفه‌ای مستند انیمیشن پنجمین دوره جشنواره مستند انیمیشن «ظهور لوسیتانیا» در لهستان راه یافته است.

645 اثر از 79 به جشنواره این دوره ارسال شده است، این جشنواره به طور کامل روی ژانر منحصر به فرد مستند انیمیشن تمرکز دارد. این جشنواره از 25 تا 28 آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

پخش «ققنوس» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: