کد خبر: ۹۶۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۱۰۵
پیشکسوت استقلال معتقد است که لیگ ایران راه زیادی تا حرفه‌ای شدن پیش رو دارد.

خطیر می‌خواهد برنده باشد؛پرسپولیس را بیرون زمین شکست دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی؛ با اینکه نزدیک یک ماه تا بازی دربی باقی مانده است، اما اهالی فوتبال نگران این بازی هستند و استدلالشان این است که وقتی دو تیم استقلال و پرسپولیس این روزها این‌طور به جان هم افتاده‌اند و بعضاً حرمت‌ها بین مربی دو تیم این‌قدر شکسته شده، اگر به این بازی نزدیک شویم قرار است چه اتفاقی بیفتد؟! به همین دلیل بعضی از پیشکسوتان دو تیم از دو طرف خواسته‌اند در این آشفته بازار کمی سعه صدر به خرج داده و حرمت‌ها را حفظ کنند. اما از آنجا که بحث صدرنشینی برای دو مربی سرخابی مهم است قصد ندارند از موضع خود کوتاه بیایند. نکته دیگر که باعث شده دو تیم اختلاف شدید پیدا کنند و در این میان علیه هم بیانیه صادر کنند، این است که باشگاه پرسپولیس مدعی شده که استقلال هم در سقف بودجه تخلف کرده و از این تیم نیز باید مثل سپاهان و پرسپولیس امتیاز کم شود و همین شکایت سرآغاز دردسر جدیدی برای استقلال شده تا کارگروه فدراسیون به این تیم فرصت هفتاد و دوساعته بدهند تا تمام دفاعیه خود را ارائه دهد، در صورتی که نتوانند ادله محکمی داشته باشند قطعاً در خطر کسر امتیاز قرار می‌گیرند. در خصوص تمام مسائل پیش آمده و همچنین بازی امروز استقلال مقابل تراکتور با صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال همکلام شدیم.

 

*استقلال توانسته از هشت بازی نوزده امتیاز کسب کند و فعلاً صدرنشین جدول مسابقات است، نظرتان در خصوص شرایط این تیم چیست؟
همین که استقلال صدرنشین است یعنی عملکرد خوبی داشته است و توانسته امتیازات را بخوبی جمع‌آوری کند، اما هنوز به شیوه بازی این تیم ایراداتی گرفته می‌شود که به نظرم امتیاز گرفتن ارجح به خوب بازی کردن است. خدا را شکر مشکلات هم تا حدود زیادی رفع شده و تا آنجا که من دیدم تیم به آرامش رسیده و این آرامش را مدیون نتیجه‌ای خوب هستند.

*پس منظورتان این است که مشکلات به‌صورت آتش زیر خاکستر باقی مانده و شاید به محض نتیجه نگرفتن خودش را نشان دهد؟
من گفتم آرامش مدیون نتیجه گرفتن است یعنی با همبستگی بعد از نتیجه گرفتن توانستند مشکلات را حل کنند و این به نظر من خیلی خوب است.
*حالا که استقلال صدرنشین است تیم پرسپولیس مدعی شده که استقلال در بحث سقف بودجه تخلفاتی انجام داده و باید از این تیم امتیاز کم شود، نظرتان در خصوص این جنگی که راه افتاده چیست؟
ما دو نوع جنگ در فوتبال برای رسیدن به موفقیت داریم. یک جنگ درون زمین است که وظیفه مربی است و کادرفنی باید از پس آن برآید که تا اینجای کار نکونام توانسته از پس این جنگ بخوبی برآید و یک جنگ دیگر هم مختص بیرون زمین است که وظیفه مدیرعامل است. به نظرم جنگی که پرسپولیس راه انداخته به خطیر مربوط می‌شود و ایشان باید از پس این کار بخوبی برآید و بتواند برنده شود.
*نکته دیگری که این روزها استقلال با آن درگیر است، بحث کاهش قرارداد بازیکنان است که بازیکنانی مثل مهدی‌پور و رضاوند به هیچ وجه حاضر به کم کردن قرارداد خود نیستند!
بحث مهدی‌پور و رفتنش به کمیته انضباطی استقلال مربوط می‌شود به تبلیغی که انجام داده است.
*در مورد کاهش قرارداد هم با باشگاه استقلال مشکل دارد. همچنین رضاوند که مدعی شده نصف قرارداد پارسالش را هم نگرفته است.
وقتی سقف بودجه گذاشته‌اند و قراردادها در زمان آقای آجورلو بسته شده باشگاه استقلال مجبور است که قرارداد بازیکنان را تعدیل کند تا مربیانی مثل هاشمیظ نسب و سسما بتوانند آی دی کارت بگیرند. پس بازیکنان باید با باشگاه استقلال همکاری کنند.
*نکته دیگری که این روزها باعث شده تا تیم رقیب هم آن را دستاویزی برای به چالش کشیدن استقلال کند، بحث اسپانسر استقلال است!
الان برای استقلال مهم این است که پول وارد باشگاه شود و مشکلات مالی این تیم برطرف شود پس اینکه چه حامی مالی داشته باشد مهم نیست و نباید به این چالش‌ها توجه کنند.
*این روزها یکی از بحث‌های مهم فوتبالی‌ها اشتباهات داوری است که حتی باعث جلسه اضطراری تاج و افشاریان شده است. نظرتان در مورد اعتراضات بیش از حد به داوری‌ها چیست؟
حقیقتی که وجود دارد این است که داوری‌های ما خیلی عقب‌تر از فوتبال ما بوده است و ما هیچ استعداد درخشانی بعد از فغانی ندیده‌ایم. حالا حالاها باید صبر کنیم تا یکی مثل فغانی به داوری معرفی شود. در چنین شرایطی حق می‌دهم که تیم‌ها معترض باشند یا اینکه تاج به افشاریان اولتیماتوم بدهد.
*استقلال امروز باید به مصاف تیم تراکتور برود. استقلال در بازی پایانی لیگ قبلی توانست به این تیم هفت گل بزند و شاید با همین پیش زمینه ذهنی بازیکنان استقلال به مصاف حریف بروند.
تراکتور تیم بسیار خوبی است و شخصیت تیمی خوبی دارد. برزیل هم زمانی هفت گل از آلمان خورد آیا چیزی از ارزش‌های تیم برزیل کم شدو آیا آلمان می‌تواند این نتیجه را دوباره تکرار کند؟! قطعاً بازی امروز استقلال با تراکتور سخت است و امیدوارم بتواند از این تیم نتیجه بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: