کد خبر: ۹۶۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۹۴
روزنامه جمهوری اسلامی از عملکرد دولت در کنترل تورم و گرانی انتقاد کرد.

انتقاد صریح جمهوری اسلامی از موج گرانی ارز، سکه، مسکن و اجاره خانه /آقای رئیسی نسخه شفابخش چه شد؟ /این گرانی ها تا کی ادامه دارد؟به گزارش خبرداغ ،روزنامه جمهوری اسلامی از عملکرد دولت در کنترل تورم و گرانی انتقاد کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون تحلیل هفته خود نوشت:

هفته جاری تداوم گرانی‌ها باز هم سفره مردم را کوچک‌تر کرد؛ هرچند که سفره عده‌ای رانت‌خوار و افراد ذی‌نفوذ در شبکه‌های اقتصادی منتفع از تحریم، گسترده‌تر شد و فاصله‌های خانمانسوز طبقاتی را وسیع‌تر کرد ولی ادامه موج‌ گرانی ارز، سکه، خانه، اجاره‌ها، اقلام خوراکی و مصرفی مردم به این سوال بیش از همیشه دامن زد که این گرانی‌ها و تورم افسارگسیخته تا کِی ادامه خواهد داشت و آن نسخه شفابخشی که دولت سیزدهم به مردم وعده داده بود، چه زمانی محقق خواهد شد؟

 

به عنوان شاهد مثال گرانی‌ها، همین هفته رسانه‌ها اعلام کردند که شورای رقابت در سال جاری به نهاد تولید مجوز برای گران‌فروشی خودروسازان تبدیل شده و تقریباً هر دو ماه، ۳ بار مجوز افزایش قیمت را به خودروسازان داده است و این درست نقطه مقابل شعاری است که رهبری، امسال را به عنوان «مهار تورم» و «رونق تولید» اعلام کرده و دولت را موظف به پیگیری آن کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
باند طالبان اندیش و غارتگر و بیرحم و بسیار خطرناک احمدینژاد از سال 88 همچون اژدهای هزار سر بر سرنوشت کشور چنبره زده و علیرغم انزوای ظاهری، تمام امور سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و هنری و ورزشی را دردست دارد و روحانی و رئیسی و مجلس و قوه قضائیه، مترسک سر جالیزند و همینطورعامل اختلاسها و بحرانهای بانکها و صندوقهای مالی و مالیاتهای ظالمانه و گرانیهای شتابان و بدون توقف محصولات داخلی و خارجی است. باند مخوف احمدینژاد در ماجرای 88 و بعد از ان مرتکب جنایاتی شده که خدا از خلقت خود شرم دارد که چرا چنین موجودی خلق کرده. با وجود احمدینژاد، خداوند نیازی به عزرائیل و ارسال شهابسنگ برای نابودی زمین ندارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: