کد خبر: ۹۶۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۶۸
شهاب زاهدی پس از هت‌تریک مقابل پیکان دیگر نتوانست برای پرسپولیس درخشان ظاهر شود.

یک پرسپولیسی در انزلی گم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها از شروع فصل، منتظر روزی بودند که شهاب زاهدی گلزنی را آغاز کند. او در چند مسابقه متوالی، بهترین بازیکن تیم‌اش بود و ۴ گل هم برای پرسپولیس زد اما درست بعد از آن، به مهره مغضوب یحیی تبدیل شد. شهاب پس از تعویض شدن بین دو نیمه مسابقه با ملوان، دیگر در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفته است. او دیروز هم تنها در لحظات پایانی بازی مقابل استقلال تاجیکستان به زمین فرستاده شد و اصلا فرصتی برای نشان دادن خودش نداشت.

جانشین او در ترکیب اصلی هم نتوانسته به هیچ وجه انتظارها را براورده کند. پرسپولیس برای اوج گرفتن دوباره در فوتبال ایران، به همان نسخه آماده از شهاب زاهدی نیاز دارد. مهاجمی که انگار در رختکن ورزشگاه قایقران انزلی، گم شده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: