کد خبر: ۹۶۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۱۳۰
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: لازم است هرچه سریع‌تر اعضای کمیسیون تلفیق و خدمت‌گزاران دولتی در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به جمع‌بندی رسیده و نتیجه را در گزارش کمیسیون تلفیق برای بررسی در صحن بگنجانند.

ذوالنور: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در گزارش کمیسیون تلفیق گنجانده شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، جبار کوچکی‌نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری و تامین اجتماعی موضوع مهمی است. لازم است که رسیدگی به این موضوع به کمیسیون تلفیق واگذار شود و قبل از آنکه کار کمیسیون تلفیق به اتمام برسد، این موضوع در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد و دولت نیز اگر نظری دارد در صحن کمیسیون مطرح کند و در نهایت آنچه مبنا قرار گیرد که به تصویب صحن مجلس شورای اسلامی می‌رسد. هرچه که مجلس تصمیم بگیرد الزام آور است.

مجتبی ذوالنور که اداره جلسه مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر بیان کرد: این موضوع به کمیسیون تلفیق ارجاع شد و بنده از رئیس کمیسیون تلفیق و اعضای این کمیسیون و خدمت‌گزاران دولت انقلابی انتظار داریم با توجه به مشکلات فراوان بازنشستگان هرچه سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کرده و در گزارش کمیسیون تلفیق بگنجانند تا برای حل مشکل بازنشستگان در صحن مجلس تصمیم‌گیری شده و مساله آنان مرتفع شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: