کد خبر: ۹۶۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید: ۹۴
امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن دیلمان رونمایی و به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‍شود.

خبر مهم فرمانده ارشد ارتش درباره رونمایی از ناوشکن جدید نیروی دریاییبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن دیلمان رونمایی و به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‍شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (یکشنبه) در حاشیه همایش نظری معارف جنگ، با اشاره به آخرین دستاوردهای نیروی دریایی گفت: بخشی از این دستاوردها همزمان با هفتم آذر ماه (روز نیروی دریایی) و بخشی نیز در زمان‌های خاص رونمایی می‌شود.



وی از رونمایی و الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش خبر داد و افزود: همچنین در همه حوزه‌ها از جمله حوزه‌های موشکی، پهپادی و اقتداری نظام در عرصه‌های اقیانوس‌های جهان، ناوشکن‌ها و شناورهایی جدید در آینده به نیروی دریایی ارتش الحاق خواهند شد.

بیستمین دوره نظری معارف جنگ با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: