کد خبر: ۹۶۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۶۰
تسنیم : مدافع عنوان قهرمانی مسابقات مستر المپیا برای دومین سال متوالی موفق شد به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

هادی چوپان در فینال مستر المپیا؛ گرگ ایرانی در یک‌قدمی تکرار قهرمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : مدافع عنوان قهرمانی مسابقات مستر المپیا برای دومین سال متوالی موفق شد به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

مسابقات مستر المپیا 2023 (مسابقات حرفه‌ای و بین‌المللی پرورش اندام مردان) که هر سال توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می‌شود، امسال به میزبانی شهر ارولاندو واقع در ایالت فلوریدای آمریکا در حال برگزاری است.

مرحله مقدماتی این مسابقات بامداد امروز (شنبه - به وقت تهران) در سالن اورنج کانتی کانونشن سنتر برگزار شد و هادی چوپان قهرمان کشورمان که سال گذشته موفق شده بود به عنوان قهرمانی مسترالمپیا برسد و تاریخ‌سازی کند، این بار هم موفق شد نظر داوران را جلب و برای دومین سال متوالی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در پایان دور مقدماتی مسابقات مستر المپیا 2023، هادی چوپان به همراه درک لانسفورد و سامسون دائودا موفق شدند جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند، فینالی که قرار است بامداد فردا (یکشنبه - به وقت تهران) برگزار شود.

هادی چوپان سال گذشته به عنوان پنجاه‌وهشتمین قهرمان مستر المپیا دست یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: