کد خبر: ۹۶۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۱۶۴
دولت سیزدهم با بیان اینکه به طرف قله در حال حرکتیم و خستگی و ناامیدی هرگز معنای ندارند، افزود: امروز ملت ایران بیش از همیشه امیدوار به آینده است و جوانان علی رغم خواست دشمنان آینده را روشن می بینند.

وعده جدید رئیسی درباره ساخت مسکن /خستگی ممنوع، نا امیدی ممنوع!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر : دولت سیزدهم با بیان اینکه به طرف قله در حال حرکتیم و خستگی و ناامیدی هرگز معنای ندارند، افزود: امروز ملت ایران بیش از همیشه امیدوار به آینده است و جوانان علی رغم خواست دشمنان آینده را روشن می بینند.

رئیسی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع مردم کردستان و در میدان آزادی سنندج اظهار کرد: خرسندم امروز در جمع مردم صمیمی و با صفا و باوفا و مقاوم و مردمان سخت کوش کردستان و سنندج هستم.
وی با بیان اینکه ما امروز شرایطی را می گذرانیم که هم برای شما مردم و برای همه مسلمانان رنج اور است، افزود: شرایطی که دشمنان اسلام برای مردم غزه پیش آورده اند. مردمی که از وطن خود و خانه و کاشانه خود دفاع می‌کنند و در این مسیر مقاومت و ایستادگی را برگزیدند.

رییس جمهور اضافه کرد: امروز ما شاهد دو صحنه هستیم آنچه که در غزه می‌گذرد صحنه‌ای بسیار زشت، سیاه، کریه، استکباری و تعدی و تجاوز است. صحنه‌های بمباران و جنایات علیه بشریت و کودک کشی و نسل کشی است این صحنه بسیار ظالمانی و تاریک و زشت است.

وی ادامه داد: صحنه دیگر نیز عدالت خواهی، استقلال و مقاومت و ایستادگی است. انسان باید افتخار کند به این مردان و زنان و جوانان فلسطینی که حرکت و خون آنها در دنیا بیداری ایجاد کرده است.

جنایات علیه مردم فلسطین شرارت آمریکا و اسرائیل را به رخ کشید

رئیسی تصریح کرد: این صحنه‌ها شرارت آمریکا و اسرائیل را به رخ کشید و همه فهمیدن مدعیان حقوق بشر ناقضان حقوق بشر هستند و این به برکت انقلاب اسلامی و امام امت که ۴۰ سال فریاد غاصب بودن و متعدی بودن اسرائیل را سر می‌زند، است.

وی بیان کرد: حکومت جعلی و بی اساس رژیم صهیونیستی و حقانیت ملت ما امروز بر همگان آشکار شده و این به برکت خون شهدای کردستان، ایران اسلامی است.

رییس جمهور بیان کرد: امروز پیشرفت‌های گسترده‌ای به برکت مجاهدت مجاهدان انجام شده و کار از این پس نیز بسیار است و باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه به طرف قله در حال حرکتیم و خستگی و ناامیدی هرگز معنای ندارند، افزود: امروز ملت ایران بیش از همیشه امیدوار به آینده است و جوانان علی رغم خواست دشمنان آینده را روشن می‌بینند.

رییس جمهور بیان کرد: جوانان ما کارهای بسیاری در حوزه علم و فناوری، صنعت و معدن انجام داده و معرفت افزایی پیشه کرده‌اند و شرایط برای کار و فعالیت و تلاش آماده است، افق را افق روشنی می‌بینیم

وی تصریح کرد: در این استان آنچه مورد تاکید بود در دور اول سفر مشکلات مردم سنندج و سایر شهرهای استان بررسی شد و امروز در سفر دوم شاهد بهره برداری آن طرح‌ها از جمله راه آهن همدان - سنندج است که امروز با تلاش کارگران و پیمانکاران بهره برداری می‌شود.

۵۰۰۰ مسکن بهره برداری می‌شود

رئیسی خاطر نشان کرد: در حوزه مسکن بیش از پنج هزار مسکن بهره برداری می‌شود و ۲۵ هزار هکتار زمین واگذار شده و عملیات ساختمانی آغاز و تسهیلات نیز پرداخت می‌شود تا مشکل مسکن در استان حل شود.

وی گفت: موضوع مهم استان مساله بیکاری است و اولویت ما در کردستان بومی گزینی است و از نیروهای بومی استفاده شود و باید تلاش شود که شرایط مساوی برای همه نیروی تحصیلکرده دارای شرایط فراهم شود. مردم باید کارآمدی ادارات را ببینند.رییس جمهور اضافه کرد: نگاه مردم به دستگاه‌های اداری استان است و اگر مردم به ادارات مراجعه کردند باید کارآمدی را در ادارات ببینند.

رئیسی با تاکید بر گره گشایی و رفع مشکلات مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: از همکاران ادارات و مسئولان سازمانها می‌خواهم تلاش کنند تا دور از روابط ناسالم و پارتی بازی به رفع مشکلات مردم بپردازند و تلاش کنند تا مردم راضی باشند.

معیشت و زندگی مردم اولویت اول دولت است

وی اضافه کرد: مسئولان باید حتی یک روز را برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان در نظر بگیرند و به جوانانی که تازه ازدواج کرده‌اند در امر اشتغال کمک کنند.

رییس جمهور با بیان اینکه ۳۵ هزار میلیارد تومان برای کار توسعه‌ای در استان انجام شده است، افزود: اعتبارات بیشتری در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دولت مساله معیشت و زندگی مردم را اولویت اول خود می‌داند و همه همکاران من تلاش می‌کند تا علی رغم تهدیدات و دشمنی‌ها شبانه روز برای خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

رئیسی اعلام کرد: مردم کردستان در جهان اسلام و در منطقه درخشیده‌اند و به عنوان ملتی آزاده و مسلمان و پایبند به ارزشهای انقلاب هستند و همچنان که رهبری فرمودند «ما به قله نزدیکیم».

رییس جمهور اضافه کرد: بسیار خرسندم از اینکه امروز در جمع مردم کردستان هستم و دوست داشتم به همه شهرهای استان سفر می‌کردم اما به برخی شهرها خواهم رفت و شرایط قبل ما کرونایی بود اما امروز این شرایط متفاوت شده و زمینه سر زدن به مردم استان در جای جای کردستان هست و باید مسائل را دنبال کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: