کد خبر: ۹۶۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۷۷
مجتبی محرمی ستاره دهه‌های گذشته پرسپولیس و تیم ملی در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان ایران آکادمی فوتبال حاضر شد.

شوخی مجتبی محرمی با علی پروین در مراسم بدرقه تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : مجتبی محرمی ستاره دهه‌های گذشته پرسپولیس و تیم ملی در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان ایران آکادمی فوتبال حاضر شد.

مجتبی محرمی ستاره سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که اخیرا برای چندمین بار در یکی دو سال اخیر به بیمارستان مراجعه کرده و به خاطر مشکلات قلبی تحت درمان قرار گرفته بود امروز در آکادمی ملی فوتبال حاضر شد تا در مراسم استقبال تیم ملی نوجوانان شرکت کند.

محرمی که از سوی همبازیان سابقش حسین عبدی و یحیی گل محمدی بشدت مورد استقبال قرار گرفت دیدار گرم و صمیمانه‌ای هم با امیر قلعه‌نویی داشت.

جالب اینکه محرمی در این مراسم با چهره جدیدی حاضر شد و دیگر از آن ریش و موهای سفید بلند خبری نبود. محرمی خطاب به قلعه نویی و دیگر حاضران ردیف اول سالن آمفی تئاتر آکادمی با خنده گفت:« علی آقا(پروین) تنبیه انضباطی‌ام کرده و گفته ریش‌ها و موهایت را درست کن!».

محرمی اخیرا در مصاحبه‌ای ویدئویی اعلام کرده بود می‌خواهد وارد دنیای مربیگری شود و به نظر می‌رسد حضور در مراسم امروز در همین راستا صورت گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: