کد خبر: ۹۶۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۷۵
پدر و مادر لوئیس دیاس بازیکن تیم فوتبال لیورپول در کلمبیا ربوده شدند.

مادر و پدر ستاره قرمزها ربوده شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : پدر و مادر لوئیس دیاس بازیکن تیم فوتبال لیورپول در کلمبیا ربوده شدند.

چند منبع خبری در کلمبیا از ربوده شدن والدین لوئیس دیاس، بازیکن تیم فوتبال لیورپول خبر دادند. این اتفاق در شهر زادگاه این بازیکن در بارانکاس در بخش گویجیرا رخ داد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که والدین دیاس در حال رانندگی با خودرو بودند که ربایندگان با موتورسیکلت راه آنها را مسدود کردند. به گفته رسانه‌های کلمبیایی، پلیس توانسته مادر این فوتبالیست را نجات دهد و عملیات برای آزادی پدرش در جریان است.

دیاس ۲۶ ساله در ژانویه سال گذشته از پورتوی پرتغال به لیورپول پیوست. او در این مدت ۵۸ بازی برای باشگاه انگلیسی در تمامی تورنمنت‌ها انجام داد و ۱۴ گل به ثمر رساند. او با تیم ملی کلمبیا، مدال برنز کوپا آمریکا ۲۰۲۱ را به دست آورد. دیاس همچنین عنوان بهترین گلزن مسابقات را با لیونل مسی مهاجم آرژانتینی را کسب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: