کد خبر: ۹۶۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۰
سازمان سنجش آموزش کشور در مورد کارنامه‌های جعلی آزمون سراسری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

هشدار سازمان سنجش! کارنامه‌های جعلی آزمون سراسری را چطور تشخیص بدهیم؟به گزرش خبرداغ به نقل از ایسنا: سازمان سنجش آموزش کشور در مورد کارنامه‌های جعلی آزمون سراسری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: «به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های عزیز آنان می‌رساند اطلاعات معتبر در مورد نتایج و کارنامه‌های آزمون‌ها از جمله آزمون سراسری بر اساس نمرات کسب شده توسط داوطلبان و منحصراً در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و قابل استناد است و کارنامه‌های کاغذی تحت هر عنوان، فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نیست.

در روزهای اخیر برخی افراد در کانال‌ها و گروه‌های مجازی با استفاده از برخی نرم‌افزارهای گرافیکی یا شگردهای متقلبانه اقدام به فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان و ارائه کارنامه‌های کاغذی جعلی و یا دستکاری در کارنامه‌ آزمون‌ آنها کرده اند.

از داوطلبان انتظار می‌رود از مراجعه یا پرداخت وجه به این افراد و شبکه‌های کلاهبرداری و یا عضویت در کانال‌های تقلب در فضای مجازی خودداری نمایند. بار دیگر تأکید می‌شود نتیجه و کارنامه معتبر در آزمون‌ها صرفا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی و مشاهده است و ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نیز بر اساس اطلاعات الکترونیکی ارسالی در سیستم فی‌مابین دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است و هرگونه کپی یا پرینت کاغذی فاقد اعتبار است.

بدیهی است پیگرد قانونی اقدامات شبکه‌های کلاهبرداری در این زمینه مطابق قوانین و آیین‌نامه‌های مصوب در دستور کار قرار دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: