کد خبر: ۹۶۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۳
محله ایرانشهر یکی از اصلی‌ترین محله‌های محدوده مرکز شهر تهران است و به دلیل امکاناتی که دارد از گزینه‌های اولیه بسیاری از خریداران مسکن قرار می‌گیرد، اما سقف و کف قیمت در محله ایرانشهر در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

به گزارش خبرداغ به نقل از تجارت‌نیوز: محله ایرانشهر یکی از اصلی‌ترین محله‌های محدوده مرکز شهر تهران است و به دلیل امکاناتی که دارد از گزینه‌های اولیه بسیاری از خریداران مسکن قرار می‌گیرد، اما سقف و کف قیمت در محله ایرانشهر در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

ایرانشهر قدیمی‌ترین محله تهران است که در جنوب شرقی و ناحیه ۱ منطقه ۶ شهرداری تهران قرار دارد.

این محله از شمال به بلوار کریم خان زند، از جنوب به خیابان انقلاب، از سمت غرب به خیابا قرنی و از سمت شرق به خیابان مفتح جنوبی ختم می‌شود.

محله ایرانشهر در گذشته به خیابان قرنی یا خیابان فیشر شناخته می‌شد که در آن باغ بسیار بزرگی قرار داشت که متعلق به این شخص بود.

به دلیل وجود امکانات و دسترسی بسیار خوب در این محله اهالی و ساکنین با مشکل خاصی روبه رو نیستند؛ چند ساختمان اداری در این محله واقع شده است که برای پیش برد امور ساکنین این محله بسیار لازم و اثرگذار است.

قیمت خانه در محله ایرانشهر / محله‌ای با محدوده قیمت گسترده!


مشکلات سکونت در این محله به مشکلات زندگی در مرکز یک کلانشهر بازمی‌گردد و با وجود دسترسی و امکاناتی که باعث جذابیت آن برای برخی شده است، برای برخی دیگر عاملی برای دوری از آن است. اما با وجود این شرایط کف و سقف قیمت آپارتمان در محله ایرانشهر در چه محدوده‌ای قرار دارد؟
قیمت آپارتمان در محله ایرانشهر

مشاوران املاک محله ایرانشهر می‌گویند قیمت‌ها در این حدوده از طیف گسترده‌ای برخوردار است و همچنین متراژ واحدهای مسکونی نیز از از موارد گوناگونی برخوردار است.

آگهی‌های مسکن ایرانشهر نشان می‌دهد قیمت آپارتمان در این منطقه از متری ۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و تا متری حدود ۱۳۵ میلیون تومان می‌رسد.

محله ایرانشهر به دلیل نزدیکی به میدان انقلاب و میدان فردوسی از دسترسی خوبی به سایر محله‌های شهر تهران دارد، ولی رفت و آمد با اتومبیل شخصی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است، این محله در طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد و باید برای تردد در این محله از طرح سالانه عبور و مرور استفاده کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: