کد خبر: ۹۶۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۱۳
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات گسترده رژیم صهیونیستی به دنبال ضربه سنگینی است که در عملیات طوفان‌الاقصی خورده و لازم است که کشورهای اسلامی بدانند صهیونیست خطری برای تمام مسلمانان است و همه باید برای کمک به مردم مظلوم فلسطین بسیج شوند.

بیاتی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند رزمندگان حماس را شکست دهدبه گزارش خبرداغ، ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: شب گذشته رژیم صهونیستی همه توان خود را به کار گرفت تا عملیات زمینی خود را علیه مردم غزه آغاز کند اما اخبار حاکی از آن است که اسرائیل شکست خورده و در میدان عملیات زمینی نظامی نمی تواند موفق شود. در عملیات هوایی نیز بیشتر غیر نظامیان را مورد هدف قرار می دهد که جنایت جنگی است.

وی در ادامه اظهار کرد: همه جنایات رژیم صهیونیستی به این دلیل است که عملیات طوفان‌الاقصی ضربه سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است. امروز که آمریکایی ها به یاری این رژیم شتافته اند، شریک جرم جنایات این رژیم هستند و در تلاشند اجازه ندهند این رژیم شکست بخورد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در نهایت پیروزی برای مردم فلسطین است. هرچقدر هم که این رژیم منحوس جنایت و مردم بی دفاع را قتل عام کند اما نمی تواند رزمندگان حماس را شکست دهد. بر اساس اخبار واصله عملیات شب گذشته رژیم صهیونیستی موفق نبوده است.

این عضو کمیسیون امور داخلی با بیان اینکه مهم این است که مسلمانان و سران کشورهای اسلامی به داد مردم فلسطین برسند، گفت:‌ صهیونیست خطری برای تمام مسلمانان است. اینکه آمریکا نیز از این رژیم حمایت می کند دلیلش این است که می داند با حضور رژیم صهیونیستی منافعش تامین می شود بنابراین همه کشورهای اسلامی باید برای کمک به مردم فلسطین بسیج شوند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: