کد خبر: ۹۵۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۱۷۱
نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود دولت های اسلامی و تمام دولت های مدعی حقوق بشر همان طوری که ملت ها در جای جای دنیا به پا خاسته‌اند وارد صحنه شوند تا جلوی کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی گرفته شود.

عباسی: دولت‌های اسلامی پای کار بیایندبه گزارش خبرداغ، علیرضاعباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید استان لرستان، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که نه فقط ما بلکه کل جهان اسلام و کل بشریت باید به آن توجه داشته باشند مسئله فلسطین است. موضوع فلسطین صرفا مختص یک کشور یا یک منطقه نیست بلکه به کل جهان مربوط می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از موضوعاتی که حضرت امام به آن توجه ویژه داشتند موضوع فلسطین بود. تمام دولت های ما بعد از انقلاب به تاسی از سیاست نظام فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام در نظر داشتند.  به دنیا نیز این پیام را مخابره کردیم که اگر میخواهید یک منطقه آرام داشته باشید و دنیای آرومی داشته باشد، باید منطقه از وجود این رژیم غاصب پاک شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زمانی که امپراتوری عثمانی سقوط کرد و جنگ جهانی اول و دوم اتفاق افتاد، منطقه را تقسیم کردند و هر بخشی را به یک قدرت دادند و قصد داشتند این منطقه را که انرژی دنیا را تامین می کند، به کنترل خود دربیاورند. میخواستند یک ژاندارمی در منطقه داشته و کشورگشایی کنند. از بعد انقلاب که نیروهای مقاومت شکل گرفت، تقریبا این ایده با شکست مواجه شد.

وی در ادامه تاکید کرد:  اگر ما می خواهیم  منطقه خود را حفظ کنیم باید این رژیم اشغالگر و کودک کش را حذف کرد. برلی این اتفاق باید کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی پای کار بیایند. نباید روابط خود را عادی سازی کنند. از زمانی که گروه های جهادی و حماس مقاومت را آغاز کردند اتفاقات خوب رخ داد. عملیات طوفان الاقصی یک سیلی محکمی به این رژیم بود. رژیمی که ۶ ارتش کشورهای اسلامی را در مدت کوتاهی شکست داد از یک گروه مقاومت یک سیلی خورد که جبران ناپذیر بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای اینکه بتواند اثر این سیلی را در دنیا خاموش کند، وحشی گری خود را  افزایش داده است. امروز ذات رژیم صهیونیستی برای کشورهای دنیا راحت تر عیان می شود. ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا مظلومیت مردم فلسطین و ظالم بودن رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان دهیم. اگر این کار را بتوانیم انجام دهیم در این شرایط بیشترین برد را کردیم. باید به دنیا نشان دهیم این رژیم کودک کش است و برای این هدف باید تمام آزادی خواهان جهان پای کار بیایند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ملت های دنیا در حمایت از مردم فلسطین به پا خواسته اند. دولت ها هم باید پای کار بیایند. در وهله اول باید دولت های اسلامی پای کار بیایند و یک انسجام شکل بگیرد و در وهله بعدی دولت های مدعی حقوق بشر پای کار بیایند تا این جنایت و نسل کشی متوقف شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: