کد خبر: ۹۵۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۷۳
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی رسما از ممنوع‌الکاری زنان بازیگری خبر داد که کشف حجاب کرده بودند.

باران کوثری، ویشکا آسایش، ترانه علیدوستی، شقایق دهقان و... ممنوع‌الفعالیت شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی رسما از ممنوع‌الکاری زنان بازیگری خبر داد که کشف حجاب کرده بودند.

حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با اشاره به بازیگرانی که کشف حجاب کردند، گفت: آنها به دلیل محدودیتی که برایشان وجود دارد، نمی‌توانند در فیلم‌های سینمایی بازی کنند. آثار قبلی‌شان به تدریج منتشر می‌شود که مالکان فیلم‌ها متضرر نشوند چون سرمایه زیادی خرج شده است. ولی از این به بعد نمی‌توانند در فیلم جدیدی بازی کنند.

ایل بیگی درباره بازیگران و فیلمسازانی که در حوادث سال گذشته موضع گیری سیاسی نامتعارف داشته‌اند نیز اظهار داشت: تک و توک مواردی هست که تلاش می‌شود با گفتگو و همراه کردن آنها حل شود. این هنرمندان اگر اسناد یا تحلیل درستی دارند، ما هم می‌شنویم.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته با بیش از چند صد نفر از عوامل سینما در جلسات اینجا گفت‌وگو شده است. حرفشان شنیده شده است. تلاش شده که با یک فضای مفاهمه‌آمیز کمترین مشکل را داشته باشیم. حداقل افراد را داریم که به مشکل خورده باشند. تلاش می‌کنیم که مشکلشان برطرف شود و بتوانند کار کنند.

بر این اساس، بازیگرانی چون باران کوثری، ویشکا آسایش، ترانه علیدوستی، کتایون ریاحی، پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمد آریا، گلاب آدینه، افسانه بایگان، هنگامه قاضیانی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، شقایق دهقان و... ممنوع‌الفعالیت خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: