کد خبر: ۹۵۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۸۹
قرار است بخشی از حقوق بازیکنان استقلال در فصل جدید به زودی پرداخت شود.

خبر خوش برای بازیکنان استقلال در فصل جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال امروز از یک فروشگاه تلفن همراه به عنوان اسپانسر جدید خود رونمایی کرد تا امیدواری برای کمتر شدن مشکلات مالی این تیم بیشتر شود.

اسپانسر جدید قرار است مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب باشگاه استقلال واریز کند. این حامی مالی تا پایان فصل جاری با آبی‌ها قراداد دارد و در ادامه مسابقات نیز به استقلال پرداختی خواهد داشت.

ضمن اینکه قرار است پرداختی بعدی اپراتور تلفن همراه به عنوان یکی دیگر از حامیان مالی باشگاه استقلال در هفته آینده انجام شود. به این ترتیب باشگاه استقلال می‌تواند با تجمیع این دو پرداختی، بخش دیگری از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کند.

گفته می‌شود مانند پرداختی مرحله قبل، قرار است در هفته آینده نیز ۱۰درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود تا دریافتی اعضای تیم از قراردادهای فصل جدید به ۲۰درصد برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: