کد خبر: ۹۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۸۴
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطقه بنده قریب به ۶۰۰ هزار تن سیب‌زمینی روی دست کشاورزان مانده و از سوی دیگر بانک‌ها نیز به کشاورزان فشار می‌آورند.
توسلی: ۶۰۰ هزار تن سیب‌زمینی روی دست کشاورزان مانده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فتح‌الله توسلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کشاورزان حال و روز خوبی ندارند. در منطقه بهار و کبودرآهنگ بالغ بر ۶۰۰ هزار تن سیب‌زمینی بر روی زمین مانده و در حال خراب شدن است. امروز در شرایطی که کشاورزان تحت فشار هستند وام‌های کشاورزی امهال نشده و بانک‌ها نیز فشار می‌آورند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به وضعیت اسفناک کشاورزان انتظار می‌رود توجه جدی به این حوزه شود. هرچقدر هم مکاتبه انجام می‌دهیم کسی پاسخگو نیست.

انتهای پیام

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: