کد خبر: ۹۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
تعداد بازدید: ۷۶
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران همواره حامی جبهه مقاومت بوده است، گفت: در شرایط فعلی باید حلقه مقاومت توسعه پیدا کرده و همه دولت‌های اسلامی به این حلقه وارد شوند و این زنجیره را برای نابودی تمام عیار دولت غاصب صهیونیستی محکم کنند.

رشیدی: دولت‌های اسلامی به حلقه مقاومت وارد شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ، محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی هر جنایتی انجام دهد باز هم نمی‌تواند شکست مفتضحانه و ضربه و لطمه‌ای که بر پیکره‌اش خورده را جبران کند.

وی افزود: ممکن است رژیم صهیونیستی بخواهد با این جنایات و کودک کشی‌ها دولت‌های منطقه را بترساند و در دل آنها رعب و وحشت ایجاد کند؛ باید دولت‌های منطقه آگاهانه با جبهه مقاومت همراهی کرده تا زودتر شاهد زوال اسرائیل باشیم؛ لذا لازم است حلقه مقاومت توسعه پیدا کرده و همه دولت‌های اسلامی وارد حلقه مقاومت شوند و این زنجیره را برای نابودی تمام عیار دولت غاصب صهیونیستی محکم کند.

نماینده کرمانشاه گفت که ملت‌های مسلمان به جوش و خروش افتاده و به دنبال زوال اسرائیل هستند و آنها از اسرائیل نمی‌ترسند.

رشیدی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران همواره حامی مقاومت بوده است، گفت: ایران همیشه جبهه مقاومت را در لبنان، فلسطین، سوریه و یمن حمایت کرده و این حمایت‌های مادی و معنوی بیشتر هم خواهد شد؛ هزاران نفر از جوانان ما آمادگی حضور در غزه دارند منتهی شرایط به گونه‌ای نیست که اعزام شوند. با این وجود کشور ایران و مردم با عزت ایران حامی تمام عیار ملت مظلوم فلسطین است و از آنها حمایت می‌کند.

وی درباره وظیفه کشورهای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی وظیفه دارند با حمایت همه جانبه از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اسرائیل را به عقب بکشانند، سازمان‌های بین‌المللی، شورای امنیت و کشورهای غربی هم بدانند که دیگر هیچ دلیل و توجیهی برای حمایت از اسرائیل وجود ندارد و باید آتش بس زودتر اعلام شده و جلوی حملات وحشیانه اسرائیل گرفته شود.

رشیدی در پایان بیان کرد: اگر جلوی این حملات گرفته نشود طبق فرموده رهبری، نیروهای مقاومت تا حدی تحمل می‌کنند و تحمل آنها به سر رسیده که این ضربات سنگین‌تری را بر پیکره اسرائیل وارد خواهد کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: