کد خبر: ۹۵۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۱
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ افزایشی در شهریه های دانشجویان پردیس های خودگردان علوم پزشکی نخواهیم داشت.

شهریه دانشگاه‌های علوم پزشکی گران می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر : وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ افزایشی در شهریه های دانشجویان پردیس های خودگردان علوم پزشکی نخواهیم داشت.

دکتر بهرام عین اللهی افزود: امسال سال مهارم تورم و افزایش تولید نامگذاری شده است و این موضوع افزایش شهریه تنها یک پیشنهاد بود که در شورای معاونان وزارت بهداشت طرح شد و رأی نیاورد.

وی گفت: این پیشنهاد بر اساس هزینه‌های واقعی تربیت دانشجو بود که از سوی سازمان برنامه و بودجه استخراج شده اما نکته این است که نمی‌توان آن را اجرا کرد چراکه بسیار تورم زا خواهد بود.

وی افزود: دولت اساس کار خود را سیاست‌های ضد تورم قرار داده است و از همین رو هیچ افزایشی نخواهیم داشت.

به گزارش مهر، معاونت آموزشی وزارت بهداشت پیش از این در نامه‌ای خواستار افزایش شهریه دانشگاه‌های علوم پزشکی متناسب با افزایش نرخ تربیت دانشجو در کشور شده و تاکید کرده بود هزینه آزادسازی مدارک هم باید افزایش یابد.

در این نامه شهریه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی در پردیس‌های خودگردان از مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال پیشنهاد شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: