کد خبر: ۹۵۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۶۵
نونو اسپریتو سانتو تصمیم گرفت تا برای دیدار امروز برابر نیروی هوایی، روی نام بنزما خط قرمز بکشد.

اقدام جنجالی سرمربی الاتحاد علیه بنزمابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : نونو اسپریتو سانتو تصمیم گرفت تا برای دیدار امروز برابر نیروی هوایی، روی نام بنزما خط قرمز بکشد.

در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد امروز میزبان تیم فوتبال نیروی هوایی عراق است. نونو اسپریتو سانتو تصمیم گرفته است تا برای این مسابقه، پنج خارجی تیمش را مشخص کند که موضوع مهم، خط قرمز روی نام ستاره فرانسوی است.

آنگونه که رسانه سعودی اسپورت نوشته است، نونو اسپریتو سانتو تصمیم گرفته است تا به دلیل عدم آمادگی فنی در تمرینات، روی نام کریم بنزما خط قرمز بکشد و ستاره فرانسوی دیدار امروز برابر نماینده عراق را از دست بدهد.

دیگر غایبان الاتحاد در این مسابقه، فابینیو و ایگور کورنادو هستند که در تمرینات اخیر تیمشان نتوانسته‌اند حضور پیدا کنند و سانتو قادر به استفاده از این بازیکنان نیست و با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان از عبدالله المعیوف استفاده می‌شود، مارسلو گروهه نیز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

بدین ترتیب خارجی‌های الاتحاد برای بازی با نیروی هوایی عراق شامل لوئیز فیلیپه، انگولو کانته، جوتا، رومارینیو و عبدالرزاق حمدالله خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: