کد خبر: ۹۵۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۲
سعید لیلاز روی آنتن زنده تلویزیون از عدم پوشش مواضع حسن روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی در رسانه ملی انتقاد کرد.

انتقاد تند سعید لیلاز روی آنتن زنده تلویزیون:بیانیه روحانی درباره غزه به آن زیبایی بود،چرا پوشش ندادید؟/یکبار به مواضع سیدحسن آقا و خاتمی اشاره نکردیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سعید لیلاز عضو حزب کارگزاران شب گذشته در برنامه زنده شبکه افق حضور یافت. وی در این گفتگو از آمادگی اش برای اعزام به غزه سخن گفت.

در بخشی از این گفتگو سعید لیلاز با انتقاد از عملکرد اخیر صداوسیما در پوشش اخبار و مسائل مرتبط با غزه، گفت: صداوسیما اگر یک خاخام در نیویورک ضد اسرائیل حرف بزند ۲۰ بار آن را پخش می کند! کجا عکس آقای روحانی را چند وقت گذشته نشان دادید، بیانیه به آن زیبایی؟

وی گفت: اظهارنظرهای حسن آقای خمینی و آقای خاتمی به آن قشنگی! کجا یکبار در تلویزیون رسمی ایران مثلا در اخبار گفته باشد در بین این شخصیت ها آنها هم حرف زدند؟ ما نیاز داریم مساله فلسطین را مساله کل کشور کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: