کد خبر: ۹۵۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۶۷
ورزش سه نوشت» مربی استقلالی‌ها یک دقیقه پیش از سوت شروع مسابقه و با صحبتی که ناظر مسابقه داشت، به روی سکوهای رفت.

ماجرای عصبانیت هاشمی‌نسب در بازی با هواداربه گزارش خبرداغ ، ورزش سه نوشت» مربی استقلالی‌ها یک دقیقه پیش از سوت شروع مسابقه و با صحبتی که ناظر مسابقه داشت، به روی سکوهای رفت.

مهدی هاشمی نسب نخستین عضو کادرفنی استقلال بود که پیش از حضور بازیکنان برای گرم کردن وارد چمن مسابقه شد و مورد تشویق شدید هواداران تیمش قرار گرفت.

هاشمی نسب را شاید یاغی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران بدانیم که هنوز و پس از گذشت نزدیک به ۲۰ سال از آن روزها، یکی از داغ‌ترین افراد برای کری‌های قرمز و آبی است.

مربی استقلال البته و در حالی که روی نیمکت تیمش قرار داشت اما با یک‌تماس از سوی مدیران سازمان لیگ به روی سکو تبعید شد، اتفاقی که باعث گشت در پایان مسابقه از کوره در برود و مصاحبه آتشینی داشته باشد.

او در بخشی از مصاحبه اش گفت: آقای سهیل مهدی! من مهدی هاشمی نسب هستم و بیشتر از شما خاک این فوتبال را خورده‌ام. به من گفتند دوستانی با شما تماس گرفتند تا من روی نیمکت ننشینم. آن فرد، دوست صمیمی شماست. حالا بماند که چه کسی بود، ان‌شاءالله سر فرصت حرف می‌زنیم. خواهش می‌کنم نه اجازه دهید با تلفن کسی من روی نیمکت بنشینم و نه با تماس کسی من را از روی نیمکت بلند کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: