کد خبر: ۹۵۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۳۲
ورزش سه نوشت: تاخیر در اضافه شدن 4 بازیکن ملی پوش استقلال به تمرینات جواد نکونام را برای استفاده از آنها در ترکیب ثابت دچار تردید کرده است.

تردید بزرگ نکونام برای بازی با هواداربه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : تاخیر در اضافه شدن 4 بازیکن ملی پوش استقلال به تمرینات جواد نکونام را برای استفاده از آنها در ترکیب ثابت دچار تردید کرده است.

با درخواست جواد نکونام مسئولان باشگاه استقلال طی نامه نگاری رسمی با سازمان لیگ خواهان تعویق یکروزه دیدار با هوادار شده بودند؛ این مساله اما با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد.

با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش ظهر امروز اردن به ایران برگشتند ، عملا نکونام 4 ملی پوش خود را در دو جلسه تمرینی در اختیار دارد. سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، صالح حردانی و مهرداد محمدی چهار بازیکنی بودند که با وجود شرکت در تمرین روز چهارشنبه اما خستگی سفر در بدن آنها مشهود بود.

از طرف دیگر تمرین روز قبل از بازی نیز برای اکثر تیم ها سبک است و به همین خاطر مشخص نیست نکونام از ملی پوشان خود در بازی با هوادار استفاده می کند یا خیر.

در این بین حضور سیدحسین حسینی با توجه به اینکه در اردن برای تیم ملی بازی نکرد در ترکیب اصلی قطعی به نظر می رسد اما اینکه نکونام درباره سه ملی پوش دیگر خود چه تصمیمی می گیرد ، مشخص نیست.

باید دید سرمربی آبی پوشان که علاقه زیادی ندارد به ترکیب برنده تیمش مقابل مس رفسنجان دست بزند، چگونه و با چه آرایشی یازده بازیکن اصلی خود را برای بازی عصر جمعه انتخاب خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: