کد خبر: ۹۵۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۱۱۴
حجت الاسلام و المسلیمن ناطق نوری، به بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

پیام ناطق نوری در واکنش به بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی /خاطره سیاه فرعون، نمرود، چنگیز و هیتلر در اذهان جهانیان زنده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری پیامی صادر کرد.

متن پیام را در ادامه می خوانید؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم فلسطین ، بار دیگر غمی جانکاه بر دل انسانهای شریف جهان قرار داد و خاطره سیاه ظالمان تاریخ از فرعون و نمرود تا چنگیز و هیتلر را در اذهان جهانیان زنده کرد .

این نسل کشی انزجار آمیز صهیونیست ها که بوی تعفن آن جهانی را فراگرفته است ، در حافظه ی ملت های با شرافت جهان ، برای همیشه باقی خواهد ماند .

قتل عام بی رحمانه مردم غیر نظامی و بی پناه فلسطین و ویران نمودن خانه و کاشانه و حتی بیمارستان ، آنهم با سلاح های غیر متعارف جنگی ، دست کم دو پیام روشن و غیر قابل انکار دارد ، اول اینکه این رژیم پلید ، به هیچیک از اصول اخلاقی ، قواعد بشری و کنوانسیون های بین المللی پایبند نیست دوم اینکه ساز و کار های بوجود آمده پس از جنگ جهانی دوم همچون شورای امنیت سازمان ملل متحد ، در خوشبینانه ترین حالت ، نظام‌هایی پوشالی ، بی خاصیت و بی معنا برای بشریتند و تنها ابزاری هستند در دست قدرت‌های بزرگ جهان و مدعیان دروغین حقوق بشر ، برای تامین منافع خود و لاغیر .

تردیدی ندارم که این ظلم فاحش در پیشگاه خدای بزرگ و در نظام عادلانه ی او بی پاسخ نخواهد ماند و عزم راسخ فلسطینیان مظلوم و آه کودکان بی پناه آن دیار ، برغم سکوت مرگبار حکومت‌های تهی از اخلاق و معنای جهان ، لکه ننگ نظام آپارتایدصهیونیستی را چون دستمال کثیفی آلوده به ستم ، به زباله دان تاریخ خواهند افکند . ان شاالله.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: