کد خبر: ۹۵۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۶
شیائومی سیستم عامل جدیدی به نام HyperOS را جایگزین سیستم عامل قدیمی MIUI خواهد کرد که علاوه بر تلفن‌های هوشمند، در خودروهای برقی هم استفاده می‌شود.

سورپرایز بزرگ شیائومی/ خداحافظی با همراه ۱۳ سالهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: شیائومی سیستم عامل جدیدی به نام HyperOS را جایگزین سیستم عامل قدیمی MIUI خواهد کرد که علاوه بر تلفن‌های هوشمند، در خودروهای برقی هم استفاده می‌شود.

این شرکت تائید کرد سیستم عامل HyperOS، به صورت جهانی و با سری ۱۴ شیائومی، عرضه خواهد شد. سیستم عامل HyperOS به تدریج جای سیستم عامل MIUI را خواهد گرفت که حدود ۱۳ سال از عمر آن می‌گذرد.

سیستم عامل HyperOS برای استفاده در محصولات مختلف شیائومی طراحی شده و تنها مختص تلفن‌های هوشمند نخواهد بود. این شرکت اعلام کرد نرم افزار جدید، در کل اکوسیستم ۲۰۰ شاخه محصول از جمله دستگاه‌های خانگی هوشمند و خودروها، مرتبط می‌شود.

 

لی جون، مدیرعامل شیائومی در پستی در ویبو نوشت: در سال ۲۰۱۴، هنگامی که کسب و کار اینترنت اشیاء شکل گرفت، ما توسعه اکتشافی و بررسی آن را آغاز کردیم. در سال ۲۰۱۷، تحقیق و توسعه یک سیستم جدید برای پشتیبانی از همه دستگاه‌ها و برنامه‌ای اکولوژیکی با چارچوب سیستم یکپارچه به طور رسمی راه اندازی شد. این فعالیت ماست.

به گفته مدیرعامل شیائومی، سیستم عامل HyperOS بر اساس ادغام اندروید تکامل یافته و سیستم Vela شیائومی، بازنویسی کامل معماری زیربنایی و آماده سازی یک پایگاه عمومی برای اینترنت اشیاء برای ده‌ها میلیارد دستگاه و ده‌ها میلیارد اتصال در آینده است.

بر اساس گزارش اندروید آتوریتی، اگرچه شیائومی اعلام کرده است که نرم افزار HyperOS در سری ۱۴ شیائومی عرضه خواهد شد اما جزئیاتی از آن ارائه نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: