کد خبر: ۹۵۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۸۷
جریان اصلاح‌طلبی که امروز در داخل کشور شاهدش هستیم، در طول چهار دهه گذشته دچار فراز و فرودهای فکری و معرفتی بسیاری شده است.

کیهان: کف اصلاح طلبان خوبند اما سقف شان برانداز هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان :جریان اصلاح‌طلبی که امروز در داخل کشور شاهدش هستیم، در طول چهار دهه گذشته دچار فراز و فرودهای فکری و معرفتی بسیاری شده است.

کف اصلاح‌طلبی همچنان خود را در ساختار جمهوری اسلامی تعریف می‌کند و به اصلاحات مورد نظرخود در جمهوری اسلامی باور دارد، اما سقف اصلاح‌طلبی خود را بر علیه جمهوری اسلامی می‌داند و به همین دلیل می‌توان گفت از نظام جمهوری اسلامی عبور کرده است.

بنا بر این عنوان اصلاح‌طلبی بر این بخش از اصلاح‌طلبان از روی تسامح است و اطلاق دقیقی نیست. عنوان دقیق برای این جماعت‌، براندازان است.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: