کد خبر: ۹۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
تعداد بازدید: ۹۶
رامین رضاییان در فینال تورنمنت ۴ جانبه اردن ارسال کننده دو پاس گل تماشایی برای دو گل خاص کنعانی‌زادگان شد.

کودتا رامین رضاییان علیه سرمربی محبوبش!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، نقطه عطف بازی تیم ملی ایران مقابل قطر جایی بود که کنعانی زادگان در دقیقه ۵۳ و پس از مصدومیت دردناک مرتضی پورعلی گنجی وارد زمین شد و در ادامه طی ۹ دقیقه گل‌های اول و چهارم ایران را در مصاف با تیم کارلوس کی‌روش به ثمر رساند.

البته کنعانی‌زادگان برای خلق دو گل خود به بازیکنی با مهارت رامین رضاییان نیاز داشت و او بود که روی دو ارسال بی نقص خود زمینه‌ساز گل‌های مدافع میانی پرسپولیس شد تا انتقام او از کارلوس کی‌روش به بهترین شکل ممکن برایش محقق شود.

رضاییان در شرایطی یکبار دیگر با دبل خود در ارسال پاس گل در ترکیب تیم ملی درخشید که رقیب اصلی او یعنی صادق محرمی به دلیل مصدومیت در تورنمنت چهارجانبه اردن حضور نداشت و با توجه به درخششی که مدافع سرحال این روزهای سپاهان داشت، گرفتن جای او در جام ملت‌های آسیا کار بسیار سختی خواهد بود.

نکته جالب توجه درباره این دو پاس این بود که رامین برخلاف کنعانی‌زادگان خواسته یا ناخواسته برعلیه مربی‌ای عمل کرد، که دلیل اصلی حضور او در جام جهانی ۲۰۲۲ و دو حضور ثابتش مقابل ولز و آمریکا به شمار می‌رود. البته که گلزنی مقابل ولز نیز با اعتماد کی‌روش برای رامین رقم خورد که هیچ گاه از خاطر خودش و فوتبال ایران پاک شدنی نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: