کد خبر: ۹۵۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
تعداد بازدید: ۸۸
یک چهره اصولگرا خواستار برخورد نظام با احمدی نژاد شد و خطر او را برای نظام جدی دانست.

دادگاه احمدی نژاد باید علنی باشد /او جثه اش کوچک اما توطئه اش بزرگ استبه گزارش خبرداغ ، احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جمعیت اصناف و بازار در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین با تاکید بر رفتارهای پرهزینه احمدی نژاد برای نظام گفت؛ او فکر می‌کرد یک روزی از مقام معظم رهبری هم یک سر و گردن بالاتر است. این ادعایی بود که داشت. یک روزی می‌گفت من نسبت به مستضعین چنین و چنان کردم، هیچ کسی دنبالم نیامده است. یعنی فقط کسی که در مملکت مدافع مستضعفین و پابرهنه‌ها است، آقای احمدی‌نژاد است و امام و رهبری این فرصت را پیدا نکرده اند، ولی ما نباید اجازه دهیم که فرصت پیدا کند و این فرصت به یک تهدید تبدیل شود و این تهدید به معضل برای نظام شود. به نظر من اگر ما زودتر نتوانیم دست و پای احمدی نژاد را جمع کنیم در آینده برای ما هزینه‌بر خواهد بود.

 

وی گفت: او می‌خواهد اگر بتواند، برای نظام دردسر ایجاد کند. او حتما به نظر من باید نسبت به آن مشکلاتی که ایجاد کرده پاسخگو باشد.این مسئولین سند و مدرک دارند و به راحتی می توانند اقدام کنند، ولی نمی‌دانم دلیلش چیست که رو نمی‌کنند.

این چهره اصولگرا گفت: شاید نگرانند که هنوز هم طرفدارانی دارد. بله، ممکن است بعضی‌ها که هنوز برایشان درست تبیین نشده که او با چه اهدافی آمد و بعضی از کارها را انجام داد و یارگیری کرد، همان افراد نمی‌دانند که این شخص چقدر به این بنده خداها لطمه زد. باید آنها را آگاه کرد.

کریمی اصفهانی گفت: حتی من معتقدم دادگاه او باید علنی باشد و همه مردم متوجه شوند چه کارهایی کرده ، یک احمدی‌نژاد با یک جثه کوچک، ولی با یک توطئه بزرگ در این مملکت اقدام می کند و کارهایی انجام داد که باید به همه این‌ها رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: