کد خبر: ۹۵۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۶۵
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازار لاستیک در کشور گفت: مگر در لاستیک نیز مانند برنج پشه و کرم می‌افتد؟ آیا جز عدم نظارت، عدم بازبینی و احتکار این اقلام چیز دیگری موجب این وضعیت می‌شود؟

نقدعلی: لاستیک حمل‌ونقل وضعیت خوبی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس در تذکری با بیان اینکه «اوضاع بلیت هواپیما و اتوبوس بین شهری خوب نیست»، اظهار کرد: لاستیک حمل‌ونقل وضعیت خوبی ندارد؛ مگر در لاستیک نیز مانند برنج پشه و کرم می‌افتد؟ آیا جز عدم نظارت، عدم بازبینی و احتکار این اقلام چیز دیگری موجب این وضعیت می‌شود؟ تقاضا دارم تا زمانی که دست‌مان درگیر برنامه هفتم است در این زمینه اقدامی کنیم.

وی همچنین در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: خدمت‌گزاران مدارس به تنگ آمده‌اند و می‌گویند که دیگر نمی‌توانیم؛ چراکه هر خدمت‌گزار مسئولیت رسیدگی به ۳ مدرسه را بر عهده دارد؛ در این زمینه از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: