کد خبر: ۹۵۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۸۷
هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مهر جزییاتی از جلسه با علی اکبر ولایتی و همچنین دیدار با سران قوا را تشریح کرده‌ است.

ولایتی به خاطر حضور سیدمحمد خاتمی نامزد انتخابات نشد/ ربوده شدن یک هواپیمای عربستانی با ۹۵ مسافربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، دکتر [علی‌اکبر] ولایتی [مشاور رهبری در امور بین‌الملل] آمدو گفت در صورت نامزد بودن آقای خاتمی، حاضر نیست نامزد ریاست‌جمهوری شود. به خاطر امکانات تبلیغاتی و مسئول اجرای انتخابات بودن آنها و دست‌ خالی او. کمیسیون زیربنایی [مجمع تشخیص مصلحت نظام]، جلسه داشت. بند مربوط به سیاست مدیریت زمین مسکن، تصویب شد و بحث تأمین نیاز مالی ساخت مسکن، ناتمام ماند.

عصر آقای سیدمحمدرضا اصفهانی، ابوالزوجه محمود [اخوی]، با ویلچر همراه محمود آمدند؛ چون مدتی است که فلج است. از بدرفتاری بسیجی‌ها در مسجد ارباب [واقع در شرق تهران]، با او و بستن در مسجد و مانع حضور او شدن، شکایت داشت. فکر می‌کند، آقای [محی‌الدین] انواری [رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد] هم عمل آنها را تأیید می‌کند. خواست، محلی در همان محله به ایشان واگذار شود که مرجع مسائل دینی مردم باشد.

شب سران قوا میهمانم بودند. از اعلان تشکیل جلسه وزرای امورخارجه کشورهای اسلامی برای مسئله فلسطین، از سوی آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور] که با عدم اعتنای دیگران و عدم تعقیب‌ مسئله، باعث وهن ایران شده، انتقاد شد. قرار شد، آقای‌ خاتمی حضور بیشتری در اخبار مسئله فلسطین داشته باشند. اظهارنظر شد که مسئله انتفاضه فلسطین عمیق است و منشأ تحولات مهم خواهد شد. برای تعریف اصلاحات هم قرار نیم‌بندی گذاشتیم. آقای خاتمی‌گفت، استعفای آقای [عطاءالله] مهاجرانی [وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی] قطعی است و پُستی دیگر به او واگذار می‌شود.

یک هواپیمای عربستان‌ سعودی در مسیر [جده -] لندن، با ۹۵ مسافر ربوده شده و پس از سوختگیری در دمشق به بغداد رفته است؛ بعضی از اعضای خاندان سلطنتی سعودی، جزو مسافران هستند و اکثر مسافران انگلیسی‌اند. اعلان شد که [یاسر] عرفات [رئیس دولت خودگردان فلسطین] و [ایهود] باراک [نخست‌وزیر اسرائیل]، پذیرفته‌اند پس‌فردا در کنفرانس شرم‌الشیخ شرکت کنند؛ گروه‌های فلسطینی از عرفات خواسته‌اند که شرکت نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: