کد خبر: ۹۵۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۲
در روز بازگشت یحیی گل‌محمدی به ایران و حضورش در محل تمرین سرخپوشان، بازیکنان این تیم مراحل آماده‌سازی را از سر گرفتند.

پایان اعتصاب بازیکنان پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : در روز بازگشت یحیی گل‌محمدی به ایران و حضورش در محل تمرین سرخپوشان، بازیکنان این تیم مراحل آماده‌سازی را از سر گرفتند.

یحیی گل‌محمدی پس از چند روز غیبت در تمرینات تیمش بعدازظهر امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و جلسه‌ای یک ساعته با بازیکنان برگزار کرد.

پس از این جلسه، بازیکنان پرسپولیس پس از سه روز اعتصاب، به تمرینات بازگشتند و زیر نظر کادر فنی تمرین خود را برگزار کردند.

یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران گفت با عوض کردن لباسش در تمرین امروز حضور پیدا می‌کند، اما تا زمان حضور خبرنگاران در محل تمرین او از اتاق خود در ورزشگاه کاظمی خارج نشده بود و مراحل آماده‌سازی تیم زیر نظر دیگر مربیان دنبال می‌شد.

در تمرین امروز بازیکنان ملی‌پوش غایب بودند. همچنین مهدی ترابی و وحید امیری دو بازیکن مصدوم پرسپولیس با انجام فیزیوتراپی کارهای درمانی خود را دنبال کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: