کد خبر: ۹۵۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۵۱۳
رئیس کمیته بورس مجلس: مدیران بازار سرمایه هیچ افق و هدفی را برای بازار سرمایه ما ترسیم نکردند و نمی‌توانند هیچ پیش‌بینیاز آینده بازار سرمایه داشته باشند.

اذعان عضو شورای عالی بورس به بی اعتمادی فعالان بازار سرمایه به ساختار مدیریتی بازاربه گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ محسن علیزاده در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت بازار سرمایه، گفت: ریزشی که طی روزهای اخیر در بورس اتفاق افتاد بیشتر برگرفته از اتفاقات در حوزه بین الملل بود، اما باید به این نکته توجه کرد که این موضوع بخشی از علل این وضعیت است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای دلیل عمده این وضعیت باید بگوییم، امروز بازار سرمایه ما به لحاظ ساختار مدیریتی به نحویی است که اعتماد اهالی بازار سرمایه در حد پایینی است و  اساسا مدیرانی که در بازار سرمایه سکاندار مجموعه ارکان این بازار هستند و وظیفه نظارتی را برعهده دارند در منفعل ترین شرایط ممکن کار را دنبال می‌کنند.

رئیس کمیته بورس مجلس شورای اسلامی درباره راهکار ساماندهی این وضعیت، گفت: لازم است وزیر امور اقتصادی و دارایی هر  چه سریعتر اصلاحات مدیریتی را درباره بازار سرمایه دنبال کند ما این موضوع و مباحثی که موجب نگرانی شده بود را در شورای عالی بورس مطرح کردیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران بازار سرمایه هیچ افق و هدفی را برای بازار سرمایه ما ترسیم نکردند و هیچ پیش‌بینی نمی توانند از آینده بازار سرمایه داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: