کد خبر: ۹۵۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۶
فیلم فارسی‌زبان «برنده‌ها» ساخته حسن ناظر، نامزد جایزه بهترین فیلم از جوایز بفتای اسکاتلند شد.

«برنده‌ها» نامزد جایزه بفتا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در این فیلم فارسی‌زبان که در ایران فیلمبرداری شده و «نادیرا مورای» و «پاول ولش» از اسکاتلند آن را تهیه‌ کرده‌اند، مجموعه‌ای از بازیگران ایرانی شامل رضا ناجی، شهرزاد کمال‌زاده، حسین عابدینی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و اصغر سمسارزاده نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان فیلم «برنده‌ها» در یکی از شهرستان‌های ایران اتفاق می‌افند که در آن بچه ها سخت کار می‌کنند تا خانواده هایشان را تامین کنند. روزی یحیی ۹ ساله و دوستش لیلا مجسمه گرانبهایی را پیدا می‌کنند. رئیس یحیی ناصرخان (رضا ناجی) که او نیز به سینما علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به آنها کمک کند تا صاحب آن را پیدا کنند.

«برنده‌ها» اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ در ماه آگوست تجربه کرد و در آنجا جایزه تماشاگران را از آن خود کرد.

این فیلم پیش‌تر برنده جایزه دیسکاوری از جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال ۲۰۲۲ نیز شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: