کد خبر: ۹۵۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۷
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان نامزدی انتخابات نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از ۲۷ مهرماه جاری تا سوم آبان ماه خواهد بود

ضرب الاجل ستاد انتخابات کشور به کاندیداهای انتخابات مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان نامزدی انتخابات نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از ۲۷ مهرماه جاری تا سوم آبان ماه خواهد بود

محسن اسلامی امروز ۱۹ مهرماه در نشست فصلی "ایران قوی ۵" (فرمانداران و بخشداران استان کرمان) اظهار کرد: ۴۹ هزار نفر به صورت الکترونیکی پیش ثبت نام انتخابات را انجام دادند.

وی تاکید کرد: پیش ثبت نام فقط صحت‌سنجی مدارک است و مراجع مربوطه در مهلت یک ماهه پاسخ را اعلام کردند و عموم عدم تائیدها در این مرحله مربوط به مدرک تحصیلی بود و مغایرت داشت.

 

اسلامی بیان کرد: حدود ۱۲ هزار نفر به این دلیل(ایرادات مربوط به مدرک) دچار مشکل شدند و اعتراضات اعلام شد و اکنون در مرحله بررسی اعتراضات است و همه موارد را براساس قانون جدید انتخابات داریم تجربه می‌کنیم و با همکاری فرمانداران و کارشناسان کار خوب جلو رفته و مشکلی نداریم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: ستاد انتخابات مقام تشخیص صحت‌سنجی نیست و شش دستگاه مربوطه باید پاسخ بدهند.

وی اظهار کرد: ثبت نام نهایی داوطلبان نامزدی انتخابات نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از ۲۷ مهرماه جاری تا سوم آبان ماه خواهد بود و اگر کسی در این مهلت ثبت نام نکرد، به معنی انصراف است و بعد از این مهلت امکان ثبت نام وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: