کد خبر: ۹۵۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۸
با تصمیم رئیس مجلس، بند مربوط به تعیین معافیت مالیاتی و گمرکی نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

ارجاع بند مربوط به معافیت مالیاتی نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان کمیته امداد به کمیسیون تلفیقبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز(سه شنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم، بندالحاقی ماده ۴۶ لایحه را بررسی کردند.

در این بند آمده است «نیروگاه های خورشیدی خانگی و تجمیعی خاص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و جامعه هدف بسیج سازندگی با تأیید نهادهای مزبور از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و پس از اخذ مجوزهای لازم مطابق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی از پرداخت عوارض گمرکی ورودی معاف می باشند.

دستگاه های مشمول مکلفند شش ماه پس از نصب و بهره برداری، میزان انرژی بارگذاری شده در شبکه را متناسب با میزان واردات نیروگاه های خورشیدی خانگی موضوع این بند را به تأیید وزارت نیرو برسانند.»

در ابتدا نمایندگان با اصل این بند موافقت کردند، سپس با توجه به ابهامات در این بند، برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: